اخبار داغ

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین کشور تاکید کرد؛

دغدغه مندی حضرت زهرا (س) نسبت به آینده امت اسلامی؛الگویی برای زنان جامعه/ اهمیت شناخت جایگاه رفیع زن دربرابر هجمه های سنگین فرهنگی

دغدغه مندی حضرت زهرا (س) نسبت به آینده امت اسلامی؛الگویی برای زنان جامعه/ اهمیت شناخت جایگاه رفیع زن دربرابر هجمه های سنگین فرهنگی
اصلانی با تاکید براینکه زن رسالت های بسیاری در جامعه دارد، گفت: زنان باید جایگاه خود و وظیفه ای که خداوند برای او در عالم خلقت معین کرده بشناسند و فریب شعارهای توخالی غرب و شرق را نخورد؛ جایگاه زن به عنوان یک زن و مادر، لطف خداوند است که شامل حال او شده تا تربیت نسل ها را برعهده گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مینو اصلانی در گفتگو با ناب نیوز با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س)، با بیان اینکه ایشان مصداق انسان کامل هستند که برای رسیدن به این مقام معرفتی تلاش بسیار کردند، گفت: از پیامبر اکرم (ص) روایت داریم فرمود فاطمه جان باید برای خود توشه فراهم کنی و حتی تو که فاطمه هستی؛ لذا کسب معرفت توسط خود حضرت صورت می گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ناب نیوز,

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین کشور تصریح کرد: حضرت زهرا (س) با گام های بزرگی که برداشتند، به خودسازی و مقام معرفت الله رسیدند؛ عبادت ها، تقوا، فداکاری و گذشت ایشان از مسائل مادی ودنیوی زبانزد است و از همه مهم تر دغدغه های ایشان نسبت به آینده اسلام است.

,

وی ابراز کرد: این وعده قرآن است که هرکس تقوا پیشه کند خداوند برای او راه های برون رفت از مشکلات قرار می دهد که هم خود به ساحل سعادت برسد و هم به امت اسلامی راه نجات نشان دهد لذا تلاش حضرت زهرا برای کسب این مقام بوده است.

,

اصلانی با اشاره به شناخت حضرت فاطمه نسبت به مسائل روز اذعان داشت: ایشان با تحلیلی که از مسائل روز جامعه داشتند آینده را به زیبایی پیش بینی می کردند و برای امت اسلامی دراین مورد صحبت و بحث می فرمودند.

,

این کارشناس مسائل فرهنگی عنوان کرد: امروز زنان جامعه باید به تأسی از حضرت فاطمه (س) ابتدا جایگاه خود را در عالم خلقت بشناسد؛ زن به عنوان یک انسان جایگاه بسیار رفیعی در عالم خلقت دارد که نباید بهای خود را ارزان از دست دهد و گوهر وجودی خود را از یاد ببرد.

,

وی با تاکید براینکه زن رسالت های بسیاری در جامعه دارد، عنوان کرد:  زنان باید جایگاه خود و وظیفه ای که خداوند برای او در عالم خلقت معین کرده بشناسند و فریب شعارهای توخالی غرب و شرق را نخورد؛ جایگاه زن به عنوان یک زن و مادر، لطف خداوند است که شامل حال او شده تا تربیت نسل ها را برعهده گیرد.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین کشور بیان کرد: حضرت زهرا (س) با رعایت همه حریم ها و عفاف، فردی تاثیرگذار در جامعه بوده و آینده امت اسلامی غافل نبودند لذا زنان باید با تاسی از حضرت در عرصه های مختلف، نقش های مختلف خود را بشناسد.

,

وی افزود: باوجود هجمه های سنگینی که امروز وجود دارد، رسالت زن عمیق تر است و نباید خود را تا سطحی پایین آورد که به صورت ابزار باشد؛ بعضی افراد با الگوگیری از غرب، جایگاه رفیع  و شأن خود را پایین آورده اند که گمان می رود جایگاه خود را نمی شناسند.

,

اصلانی تاکید کرد: شناخت جایگاه و موقعیت بسیار اهمیت دارد و اینکه فرد باید برای خانواده و جامعه اش دغدغه داشته باشد  که فردی بدون تاثیر نباشد؛ اگر انسان تنها به فکر امیال و آرزوهای خود باشد، پست ترین نوع زندگی است چرا که انسان فردی اجتماعی است و برای زندگی در اجتماع برنامه دارد که همه در دین مبین اسلام برای ما ابلاغ شده است.

,

مسئول بسیج جامعه زنان سازمان بسیج مستضعفین کشور خاطرنشان کرد: حضرت زهرا (س) مبارزه جدی با استکبار و انحراف از دین داشتند و امروز دختران جوان ما باید به این امر توجه کنند و با روحیه استکبارستیزی آینده کشور را بسازند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه