اخبار داغ

در دور همی ورزشی ها در لالی؛

گلایه های مدیر ورزش لالی در نشست صمیمی فوتبالی ها و بسکتبالی های جوان + تصاویر

گلایه های مدیر ورزش لالی در نشست صمیمی فوتبالی ها و بسکتبالی های جوان + تصاویر
تیم پیشگامان بسکتبال لالی و تیم فوتبال استقلال لالی که حرکت تازه ای را در عرصه ورزش حرفه ای آغاز کرده اند یک نشست صمیمی برگزار کردند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از لالی نیوز ؛ در این برنامه که به ابتکار هیئت بسکتبال شهرستان لالی برگزار شده بود اعضای تیم تازه تاسیس پیشگامان بسکتبال لالی در راستای صعود تیم استقلال لالی به دور بعد مسابقات استانی از آن ها تجلیل کردند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, لالی نیوز ,

گفتنی است رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان در سخنانی در جمع این دو تیم ورزشی با اشاره به برخی از مشکلات موجود در ورزش شهرستان اظهار داشت : متاسفانه در سال 95 از مجموع اعتبارات دولتی تنها 14 میلیون تومان به اداره ورزش در لالی رسیده است که با این هزینه کم به هیچ طریقی نمی توان همه ورزشکاران را مورد حمایت و پشتیبانی قرار داد .

,

امیدوار جمالپور اظهار داشت : ضمن تشکر از حمایت ها و کمک های فرماندار،شهردار و شورای محترم ، اداره ورزش و جوانان در سال 95 را با هزینه روزی 30 هزار تومان مدیریت کرده ایم .

,

وی همچنین در ادامه ضمن تقدیر از زحمات داود حسین پور مربی تیم استقلال لالی و امیرحسین جهانبخشی مربی تیم بسکتبال پیشگامان تصریح کرد : این دو مربی جوان با هزینه های شخصی خود تیم های با استعدادی را راهی میدان های مهمی کرده اند که موجب افتخار شهر شده است و باید تاکید کرد که ورزش به این انسان ها که با علاقه و سرمایه خود به ورزش خدمت می کنند نیازمند است .

,

در ادامه امیرحسین جهانبخشی رئیس هیئت بسکتبال و داود حسین پور مربی استقلال لالی با تشکر از حضور مردم در بازی های فوتبال استقلال لالی و حمایت آن ها ، خواستار توجه جدی همه دوستداران ورزش در به ثمر نشستن استعدادهای این عرصه در شهرستان شدند .

,

اهدای جوایز و عکس یادگاری بخش پایانی این نشست صمیمی بود که در زیر می بینید:

,

 

,

 

, ,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه