اخبار داغ

امام جمعه بم تأکید کرد؛

مسئولین شهرستان اقرار کنند جایگاهی که مسئولیتش را قبول کرده اند را به بنگاه خانوادگی تبدیل نکرده اند

مسئولین شهرستان اقرار کنند جایگاهی که مسئولیتش را قبول کرده اند را به بنگاه خانوادگی تبدیل نکرده اند
امام جمعه بم گفت: هر کس در هر مسئولیتی که هست بیاید و بگوید که من در این مسئولیت بودم و چند سال هم کار کردم و هیچ سوء استفاده ای نکردم و بیت المال را به ناحق تصاحب نکردم! و آن جایگاهی را که مسئولیت آن را قبول کردم و در آن قرار گرفته ام را به بنگاه خانوادگی تبدیل نکردم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از "ارگ نیوز"؛ مشروح سخنرانی حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم پیرامون موضوع شفاف سازی و اعلام دارایی مسئولین شهرستان بم در ذیل ارائه می شود:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, به نقل از , "ارگ نیوز", ؛ مشروح سخنرانی حجت الاسلام دانشی امام جمعه بم پیرامون موضوع شفاف سازی و اعلام دارایی مسئولین شهرستان بم در ذیل ارائه می شود:,

حجت‌الاسلام دانشی امام جمعه بم با بیان اینکه خط قرمز وی همیشه مشخص و ثابت است گفت: اگر بر طبق خطوط قرمز در جایی قلم من، صحبت بنده و یا قدم من بتواند راهگشا باشد و مشکلی از مشکلات همشهریان عزیز بردارد کار همشهریان را به روی چشم میگذارم.

,

خطیب جمعه بم اظهار داشت: در بحث سرمایه‌گذاری هایی که در ارگ جدید و یا هر جای دیگر انجام می شود از سرمایه گذاران ممنون و متشکر هستیم و وظیفه خود می‌دانیم که تشکر کنیم اما در جای خود گلایه هایی نیز مطرح هست و بنده حقیر هم در این مسائل ذینفع نیستم و همین جا هم عرض می کنم که در حدود هشت سال است که برای شما مردم ایجاد زحمت کرده ام و در خدمتتان بوده ام و اکنون هرجا و هر کسی ادعا دارد و مدرکی دارد که بگوید دانشی چانه خودش را زده است و از فلان امتیاز استفاده کرده و برای خود و خانواده و بستگان خودش فلان زمین و یا پروانه را گرفته است و فلان جا را تصاحب کرده است و با سوء استفاده از مسئولیت و جایگاهی که دارد چانه زده است که قوم و خویش خودش را سرکار ببرند هر کس مدرکی دارد ارائه کند.

,

وی افزود: من خود در حضور شما اقرار می‌ کنم که حتی یک مورد هم نبوده است که از جایگاه خود سو استفاده کنم و همینطور با اینکه من با آقای فرماندار صحبت نکردم اما با توجه به روحیه ای که از ایشان سراغ دارم ایشان آمادگی دارند از مدت زمانی که مسئولیت فرمانداری را به عهده گرفته اند اگر کسی مدرکی دارد که ایشان از مقام خود سوء استفاده کرده اند و برای خانواده و خاندانش کارکرده مدرک ارائه کند و ایشان پاسخگو باشند و از دیگران و هر کسی در این شهر مسئولیت دارد و در هر جایگاهی که هست هم توقع است همین کار را انجام دهند.

,

امام جمعه بم در ادامه گفت: درست است که در قانون آمده است سران و مسئولان قوا دارایی‌های خود را ارائه کرده و شفاف سازی کنند و در مورد شهرستانها و استانها چنین قانونی نیست اما این موضوع فقط به سران قوا محدود نمی‌شود که و حالا که ما در بم این‌طور درخواست می‌کنیم، حرف بدی که نیست، خلاف شرع هم نیست لذا هر کس در هر مسئولیتی که هست بیاید و بگوید که من در این مسئولیت بودم و چند سال هم کار کردم و هیچ سوء استفاده ای نکردم و بیت المال را به ناحق تصاحب نکردم! و آن جایگاهی را که مسئولیت آن را قبول کردم و در آن قرار گرفته ام را به بنگاه خانوادگی تبدیل نکردم.

,

وی در پایان گفت: برخی از ما به دیگران که می رسیم و در موضوع سر کار بردن دیگران باشد می‌گوییم نمی شود و این امکان وجود ندارد، اما تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه