اخبار داغ

شهردار اردکان:

6 ایستگاه خوش آمدگویی به مسافرین نوروزی در اردکان در نظر گرفته شده است

6 ایستگاه خوش آمدگویی به مسافرین نوروزی در اردکان در نظر گرفته شده است
شهردار اردکان گفت: شهرداری برای ایام نوروز نیروهای آموزش دیده خود را در 6 ورودی ایستگاه خوش آمدگویی به مسافران که مجهز به نقشه های ورودی شهر، برای راهنمایی ورود مسافران به این شهرستان قرار داده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اردکان گویا، بهروز شهابی زاده در خصوص طرح استقبال از مسافرین نورروزی گفت: شهرداری برای ایام نوروز نیروهای آموزش دیده خود را در 6 ورودی ایستگاه خوش آمدگویی به مسافران که مجهز به نقشه های ورودی شهر، برای راهنمایی  ورود مسافران به این شهرستان قرار داده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اردکان گویا,
 
,
شهردار اردکان افزود: برای خوش آمد گویی به مسافرین همه ی پارک ها و میادین  شهر به طور کلی آماده و رنگ آمیزی شده  است تا فضای دلنشین و شادی برای مسافرین فراهم شده باشد.
,
 
,
وی ادامه داد: برای ایام نوروز برنامه های شاد و متنوع در میادین و پارک های به صورت رایگان برای عموم مردم در نظر گرفته شده است همچنین المان هایی از سبک قدیم زندگی در شهر اردکان ساخته شده است که در مرحله نصب است تا بتوانیم معرفی بهتری برای شناسایی شهرستان به مهمان نوروزی داشته باشیم.
,
 
,
شهابی زاد در پایان گفت : برای شناسایی مکان های قدیمی در سطح شهر با نصب بنر و تابلو برای مسافرین مسیرها مشخص شده است  و با ستاد اسکان هماهنگی های لازم برای اقامت مسافران برنامه ریزی شده است.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه