اخبار داغ

فرمانده انتظامی رودبارجنوب خبرداد؛

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۲۴ساعت در رودبار جنوب / باند دو نفره سرقت محتویات داخل خودرو با پنج فقره سرقت متلاشی شد

کشف خودروی سرقتی کمتر از ۲۴ساعت در رودبار جنوب / باند دو نفره سرقت محتویات داخل خودرو با پنج فقره سرقت متلاشی شد
فرمانده انتظامی رودبارجنوب از کشف دو دستگاه خودروی سرقتی و متلاشی شدن باند سرقت محتویات داخل خودرو در این شهرستان خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازرودبار ماسرهنگ رضا فیروز بخت در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پیرامون سرقت یک خودروی پراید از شهرستان کهموج ،ماموران پلیس آگاهی رودبار جنوب بعد از دریافت این خبر و احتمال اینکه سارق یا سارقین خودرو مذکور را از مسیر آبسردوئیه به این شهرستان و در نهایت به حوزه سیستان وبلوچستان منتقل نمایند سریعأ به محل اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودبار ما, رودبار ما,


وی افزود: ماموران پس از ورود به محل احتمالی سارق یا سارقان در محور آبسردوئیه-رودبار با گشت زنی به صورت نامحسوس ودر نهایت خودروی مذکور کمتر از پنج ساعت به صورت بلا صاحب رها شده بودشناسایی کردند.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در خصوص کشف خودروی دوم بیان داشت: طی اعلام گزارشی مبنی بر ورود یک دستگاه خودروی نیسان سرقتی از استان فارس به این شهرستان موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

,
,


وی اظهار داشت: بعد از یکسرس کار اطلاعاتی و استفاده از منابع محلی در نهایت خودروی مذکور در یکی از محله های سطح شهر شناسایی و کشف شد.

,
,


این مقام ارشد انتظامی ضمن اشاره به نزدیک بودن تعطیلات عید و شروع مسافرتها و حضور مسافران در مکانهای شلوغ از مالکان خودروها خواست تا نسبت به مراقبت بیشتر از وسایل نقلیه خود و همچنین و مجهز نمودن آنها به سیستم ایمنی و ضد سرقت اهتمام بیشتری داشته باشند.

,
,


متلاشی شدن باند دو نفره سرقت محتویات داخل خودرو با پنج فقره سرقت

,
, متلاشی شدن باند دو نفره سرقت محتویات داخل خودرو با پنج فقره سرقت,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در تشریح این خبر گفت: در پی گزارش چند فقره سرقت محتویات داخل خودرو در سطح شهرستان ودستگیری سارق یا سارقان به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری مرکز شهرستان قرار گرفت.

,
,


وی افزود : ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تخصصی و استفاده از بانکهای اطلاعاتی سارقان ومحل اختفای آنها را شناسایی کردند.

,
,


سرهنگ رضا فیروز بخت بیان داشت: ماموران کلانتری مرکز این شهرستان س از هماهنگی با مقام قضایی به مخفیگاه محتمان عزیمت و آنها را در یک عملیات منسجم و غافلگیرانه دستگیر و به کلانتری منتقل کردند.

,
,


این مقام ارشد انتظامی خاطر نشان کرد: متهمان در بازجویی تخصصی لیس به نج فقره سرقت محتویات داخل خودرواعتراف کردند که پس از از تکمیل رونده و سیر مراحل قانونی به مقام قضایی معرفی شدند.

,
,


فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب در ایان از تمامی شهروندان خواست که خودروی خود را به وسایل ایمنی و باز دارنده مجهز کنند و آن را در نقاط  خلوت خصوصأتاریک پارک نکنند.

,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه