اخبار داغ

مدیرکل آموزش و پرورش:

آمادگی کلاس‌های مدارس کُردستان برای اسکان میهمانان نوروزی/اسکان 50 خانوار در 2 روز اول

آمادگی کلاس‌های مدارس کُردستان برای اسکان میهمانان نوروزی/اسکان 50 خانوار در 2 روز اول
مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: فعالیت ستاد اسکان فرهنگیان استان از روز جمعه 27 اسفند ماه 95 با پذیرش میهمانان نوروزی آغاز و تا کنون 675 نفر روز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان یافته اند .
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، "رشید قربانی" مدیرکل آموزش و پرورش کُردستان گفت: فعالیت ستاد اسکان نوروزی استان از روز جمعه 27 اسفند 95 در سطح استان آغاز شده است و تاکنون 270 نفر میهمان در قالب 50 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان یافته اند که این تعداد شامل 675 نفر روز میهمان می باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , نوای آبیدر, ، "رشید قربانی" مدیرکل آموزش و پرورش کُردستان گفت: فعالیت ستاد اسکان نوروزی استان از روز جمعه 27 اسفند 95 در سطح استان آغاز شده است و تاکنون 270 نفر میهمان در قالب 50 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش پذیرش و اسکان یافته اند که این تعداد شامل 675 نفر روز میهمان می باشد.,

 

,

وی با بیان اینکه در نوروز 96 بیش از دو هزار و 274 کلاس برای اسکان میهمانان نوروزی پیش بینی شده است، اظهار کرد: به منظور تجهیز مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان بیش از 370میلیون تومان تجهیزات خریداری  و در سطح استان توزیع شده است.

,

 

,

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان با تاکید بر تکریم میهمانان نوروزی و ارائه خدمات قابل قبول به آنان افزود: مراکز اسکان امسال برای میهمانان اتاق های ویژه، الف و ب در نظر گرفته که شامل تجهیزاتی چون، تخت، یخچال، پتو، تلویزیون و گلیم فرش می باشد.

,

 

,

قربانی از تهیه بسته پذیرایی ویژه میهمانان فرهنگی خبر داد و اظهار داشت: به منظور تکریم هرچه بیشتر فرهنگیان و خانواده های آنان در تمامی مدارس و کلاس های تحت پوشش اسکان، این بسته ها توزیع خواهد شد.

,

 

,

 به گفته مدیر کل آموزش و پرورش کردستان در نوروز 96 حدود 600 نفر دست اندرکار ستاد اسکان به میهمانان نوروزی ارائه خدمت خواهند کرد و در همین راستا جلسات توجیهی برای مدیران و سریداران مدارس مجری اسکانو عوامل اجرایی  برگزار و در مدت فعالیت نظارت لازم بر نحوه ارائه خدمات صورت خواهد گرفت.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه