اخبار داغ

بهره‌برداری انتخاباتی دولت یازدهم از پروژه‌های سفر رهبری به کُردستان

بهره‌برداری انتخاباتی دولت یازدهم از پروژه‌های سفر رهبری به کُردستان
قرار است در سفر 5 فروردین هیات دولت به کردستان تلاش‌های مجموعه دلسوز و انقلابی تحت پوشش رهبر معظم انقلاب به کام دولت تمام شود و روبان قرمز این طرح بسیار بزرگ توسط آقای رئیس جمهور و برای درو کردن آرای کردستان قیچی شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از نوای آبیدر، دولتی‌ها این روزها در تکاپوی جلب محبوبیت و اعتماد از دست رفته خود در میان مردم هستند و در این مسیر به هر دری می‌زنند تا بتوانند انتخابات سال 96 را به نفع روحانی و تیمش به اتمام برسانند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  , نوای آبیدر, ، دولتی‌ها این روزها در تکاپوی جلب محبوبیت و اعتماد از دست رفته خود در میان مردم هستند و در این مسیر به هر دری می‌زنند تا بتوانند انتخابات سال 96 را به نفع روحانی و تیمش به اتمام برسانند.,


هرچند تیم نامتجانس و کاملا سیاسی دولت روحانی در کُردستان قطع به یقین در دولت دوازدهم – در صورت پیروزی روحانی – جایی در استانداری نخواهند داشت اما خود دولت حسن روحانی با رزش آرایی شدید در کُردستان مواجه است.

,
,


عمل نکردن به وعده‌های خرداد ماه سال 92 کماکان در اذهان مردم کُردستان به عنوان سوالی بزرگ باقی مانده که چرا روحانی در سنندج شعار اغوا کنده "بژی کورد" سر داد اما در عمل کاری برای کُردستان انجام نداد؟

,
,


علاوه بر اینها، دولت روحانی با توجه به ناتوانی در انجام پروژه‌های جدید و تکمیل پروژه‌های قبلی، روی به پروژه‌های سفر رهبری در کُردستان آورده و تک تک آنها را به دلیل دقیق بودن اعتبارات و پیشرفت صدردصدی آنها، به نام خود تمام می‌کند.

,
,


 پروژه لاستیک بارز سال 88  در سفر پر خیر و برکت مقام معظم رهبری به کردستان کلنگ زنی شده و در سال 89 کارهای اولیه پروژه صورت گرفت. برای این پروژه بیش از 93 میلیون یورو ارز تخصیص داده شده است و از سال 90 عملیات اجرایی این پروژه آغاز شده است.

,
,


مساحت زمین این پروژه 44 هکتار بوده که 65 هزار مترمربع آن به احداث 7 سالن تولید و انبار اختصاص یافته است.

,
,


در مدت کوتاهی راه اندازی قسمت پخت این کارخانه صورت گرفت که در راستای کمک به کارخانه تایر کرمان، قسمت پخت کارخانه لاستیک بارز کُردستان راه‌اندازی شده است که در حال حاضر گرین تایرهای کارخانه کرمان در این قسمت پخت می‌شود.

,
,


میزان تولید این کارخانه در سال 42 هزار تن برابر با شش میلیون حلقه تایر است و در طول روز 18هزار لاستیک برای ماشین های سبک در این کارخانه تولید می‌شود.
براساس طرح توجیهی این پروژه و با افتتاح آن 960 نفر در این کارخانه استخدام می شوند که در حال حاضر 250 نفر مشغول کار هستند.

,
,
,


میزان سرمایه ثابت برای این پروژه بالغ بر 5 هزار و 660 میلیارد ریال است که دستگاههای تولیدی با ابعاد بزرگ این کارخانه از خارج کشور به استان وارد شده است.

,
,


کارخانه‌ایی با این ویژگی‌های منحصر بفرد در استانی محروم همانند کردستان در سفر پرخیر و برکت مقام معظم رهبری کلید می خورد و با تلاش نهادهای تحت پوشش بیت رهبری در مرحله بهره برداری قرا می گیرد و در پایان افتخار این حجم بزرگ از تلاش و کوشش به کام دولت تمام می شود.

,
,


در اقدام دیگری روبان بیمارستان مدرن "کوثر" سنندج که از مصوبات سفر مقام عظمای ولایت به کردستان بود توسط وزیر بهداشت و درمان دولت تدبیر و امید در کردستان قیچی شد تا ربودن افتخارات دیگران به کام دولتیان با تدبیر تمام شود.

,
,


انتهای پیام/

,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه