اخبار داغ

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر خبرداد؛

کمک 40 میلیون تومانی شهروندان محمدشهر کرج به کمیته امداد در آستانه سال نو

کمک 40 میلیون تومانی شهروندان محمدشهر کرج به کمیته امداد در آستانه سال نو
ولی خلیلی گفت: در اسفند ماه مبلغ 40 میلیون تومان از مجموع 11 هزار صندوق صدقات سطح شهر محمدشهر جمع آوری شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از «طنین شهر»، رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر کرج در خصوص تعداد افرادی که تحت پوشش کمیته امداد این شهر قرار گرفته اند اظهار داشت: تاکنون هزار و 210 نفر از شهروندان واجد شرایط محمدشهر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفتند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, «, طنین شهر, »، , رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر کرج , در خصوص تعداد افرادی که تحت پوشش کمیته امداد این شهر قرار گرفته اند اظهار داشت: تاکنون هزار و 210 نفر از شهروندان واجد شرایط محمدشهر تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار گرفتند.,

ولی خلیلی گفت: از آغاز افتتاح دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر (شهریور96) تاکنون بیش از 120 مورد وام خرید مسکن، 40 مورد وام تعمیرات و 30 کمک هزینه خرید جهیزیه به مدد جویان ارائه شده است.

,

وی با اشاره به اینکه بیش از 10 هزار صندوق صدقات وابسته به کمیته امداد در سطح شهر محمدشهر وجود دارد گفت: مجموع کمک های مردمی  در اسفند ماه از منبع صندوق های صدقات حدود 40 میلیون تومان بوده است.

,

خلیلی در خصوص وام مسکن مددجویان نیز اذعان کرد: وام خرید مسکن بلا عوض بوده و ترجیحا خرید واحدهای مسکن مهر استان به مددجویان پیشنهاد می شود.

,

این مسئول در ادامه به حمایت کمیته امداد از فرزندان مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: با عقد تفاهم نامه میان آموزشگاه های فنی و حرفه ای ، فرزندان مدد جویان و زنان سرپرست خانوار امکان استفاده از این خدمت کمیته امداد و کسب مهارت های کاربردی را به صورت رایگان دارند.

,

وی با نقد نگاه بخی از کارفرمایان نسبت به افراد جویای کار معرفی شده ازسوی کمیته امداد گفت: متاسفانه بسیاری از کارفرمایان به اشتباه تصورمی کنند تمامی مددجویان تحت پوشش ما نقص عضو و یا بیماری دارند در حالی که فرزندان مددجویان معمولا در سلامت کامل هستند و اکثرا نیز تحصیلات عالیه و مدارج علمی بالایی را کسب می کنند و حتی کارفرمایان می توانند با جذب این نیروها از مشوق های اقتصادی کمیته امداد در این خصوص بهره مند شوند.

,

خلیلی در ادامه ضمن تقدیر از اقدام شایسته مدیر کل امداد امام خمینی (ره) استان البرز خاطرنشان کرد: بر اساس تدبیر مدیر کل کمیته امداد استان مدد جویان استان البز علاوه بر عیدی دولت معادل یک ماه حقوق خود را نیز به عنوان عیدانه دریافت می کنند.

,

وی  تصریح کرد: هریک از شهروندان و خیرین ساکن در محمدشهر می توانند برای کمک به همشهریان خود علاوه بر هدایای نقدی با کالا و خدمات خود نیز به همشهریان مددجوی خود کمک کنند.

,

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) محمدشهر در توضیح این موضوع افزود: خوشبختانه با تعامل و همکاری فروشندگان مرکز میوه و تره بار کرج(ابتدای محمدشهر) بسته های حاوی انواع میوه به صورت هفتگی به مددجویان محمدشهر ارائه می شود.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه