اخبار داغ

مدیرفرهنگی ستاد اقامه نماز کیش:

برگزاری نماز جماعت در کشتی یونانی و اسکله تفریحی کیش

برگزاری نماز جماعت در کشتی یونانی و اسکله تفریحی کیش
مدیرفرهنگی ستاد اقامه نماز کیش از اقامه نماز جماعت در محل های گردشگری پر تردد مانند کشتی یونانی و اسکله تفرحی خبرداد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛غلامرضا حقانی مدیر فرهنگی ستاد اقامه نماز کیش در گفتگوی اختصاصی با کیش پرس از برپایی نماز های جماعت در مکان های پرتردد گردشگری کیش در ایام نوروز خبرداد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کیش پرس ,

حقانی با اشاره به برگزاری ویژه برنامه های فرهنگی در جزیره کیش با حضور روحانیون اظهار کرد: با توجه به فعالیت های فرهنگی و هنری از سوی سازمان منطقه آزاد کیش ستاد اقامه نماز کیش نیز در راستای رسالت دینی و فرهنگی خود اقدام به برگزاری برنامه های ویژه ای برای خانواده ها و کودکان در این ایام کرده است.

,

وی با اشاره به برنامه های فرهنگی برای کودکان و خانواده ها بیان کرد: در باغ راه و اسکله تفریحی غرفه هایی با حضور روحانیون طراحی شده که در این غرفه ها خانواده ها می توانند از مشاوره های دینی روحانیون استفاده کنند.

,

حقانی ادامه داد: در غرفه های کودک نیز، یکی از روحانیون اقدام به برگزاری برنامه های شاد مانند مسابقه و نقاشی داشته و با ایجاد محیطی شاد و به یاد ماندنی برای کودکان ایام خوش نوروز را برای آنان خاطره انگیز می کنند.

,

وی همچنین باز برپایی نماز جماعت در کمپ های مجردی و متاهلی میهمانان نوروزی کیش خبرداد و گفت: دفتر ستاد اقامه نماز کیش همگام با دیگر بخش های جزیره کیش آماده ارائه خدمات و پذیرایی از گردشگران نوروزی است.

,

به گفته مدیرفرهنگی ستاد اقامه نماز کیش نمازهای جماعت مساجد جزیره کیش و نماز جمعه در مصلی بزرگ کیش همچون گذشته برقرار است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه