اخبار داغ

عضو شورای اسلامی شهر سمنان:

نقش‌ همسری و مادری، دو نقش بی بدیل زنان در جهان ‌آفرینش است

نقش‌ همسری و مادری، دو نقش بی بدیل زنان در جهان ‌آفرینش است
عضو شورای اسلامی شهر سمنان با اشاره به اینکه نقش‌ همسری و مادری، دو نقش بی بدیل زنان در جهان ‌آفرینش می باشد، گفت: بی شک، این مهم امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین می‌کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نیره قادری  در گفتگو با خبرنگار قومس،ضمن تبریک ولادت حضرت فاطمه (س) و روز زن ابراز کرد: مادر واژه ای است سرشار از امید و عشق، واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرنگار قومس,

وی با بیان اینکه دعای خیر مادر، همواره بدرقه راه فرزندان می باشد گفت: بی تردید همه ما باید قدردان این گوهر زیبای الهی باشیم .

,

عضو شورای اسلامی شهر سمنان افزود:  روز میلاد حضرت فاطمه که به روز مادر نامگذاری شده فرصتی است تا با تقدیم هدیه ای، تشکر عملی خود را به این گوهر بی همتا نشان دهیم.

, .,

قادری با اشاره به توجه ویژه دین اسلام نسبت به آرامش و آسایش زن و اینکه بسیاری از اشارات تاریخی برای ما آموزنده است عنوان کرد: در روایات داریم که حضرت رسول اکرم(ص) هر وقت قصد سفر داشت آخرین نفر با دردانه اش فاطمه زهرا خداحافظی می کرد و در برگشت هم به دیدار نخستین کسی که می رفت باز هم حضرت زهرا(س) بود.

, .,

وی با اشاره به اهمیت  مقام مادر ابراز کرد: نبی مکرم (ص) فرموده اند که هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند و این سخن بزرگ، احترام ما به مادر را دو چندان می کند.

, .,

عضو شورای اسلامی شهر سمنان خاطرنشان کرد: بی شک ، در هزاره سوم که بیشترین تولید علم را داریم و رقابت تنگاتنگ و فزاینده ای میان همه وجود دارد، الگو بودن کار آسانی نیست، در چنین برهه ای زن ایرانی می تواند با الهام از آموزه های دینی به جایگاهی در خور خود دست یابد.

,

نیره قادری با بیان اینکه نهاد مقدس خانواده ، نقش عمده‌ای در ارتقاء، رشد و پویایی جامعه ایفا می‌کند  ابراز کرد: زن در خانواده نقشی محوری داشته و علاوه بر وجهه‌ انسانی و نقش اجتماعی‌ در سطح جامعه، مسوولیت تربیت صحیح فرزند و پاسداری از کانون گرم خانواده را نیز به عهده دارد.

, .,

وی با اشاره به اینکه نقش‌ همسری و مادری، دو نقش بی بدیل زنان در جهان ‌آفرینش می باشد عنوان کرد: بی شک،  این مهم امنیت و سلامت روانی بشر را در درون خانواده تضمین می‌کند.

,

عضو شورای اسلامی شهر سمنان در پایان تصریح کرد: بی تردید، تأسی به حضرت فاطمه زهرا (س) به عنوان الگویی عملی، در انجام مطلوب این رسالت الهی، می‌تواند روشی مناسب برای تربیت صحیح نسل آینده باشد.

, .,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه