اخبار داغ

غبار دنیا را می شود از شهر و خطوط برق شست اما غبار دل را نمی توان شست

غبار دنیا را می شود از شهر و خطوط برق شست اما غبار دل را نمی توان شست
غبار دل که یکی از نشانه هایش را میتوان پارک جزیره اهوازدر یادمان شهدای گمنام غواص دید.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از"موج چهارم"،یادمانی که قرار بود آرامگاه و یادبودی کوچک  برای  مظلوم ترین فرزندان روح الله باشد این روز ها حال روز خوبی ندارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج چهارم,

اشتباه نشود نمی خواهم از کسی شکایت کنم که چرا این یادمان کوچک یا حقیر است، بلکه می گویم حداقل با شهدا گزارش کاری برخورد نکنیم.

,

یادمان نرود کسی که از جانش در راه دین و کشور گذشته قطعا با من و شما معامله نکرده است که امروز طلب آرامگاه و یادمان و یاد بود آنچنانی کند.

,

همه اینها را میدانم که شاید بودجه نباشد تا این بنا تکمیل گردد یا شاید هم اولویت های مهمتر از این یادمان وقت مسئولین و دستگاه ها را گرفته باشد.

,

اما ما چه، ما مردم اهواز، ما بچه های انقلابی چه، ما کجا و گیر کدامین پیچ و گره زندگانی مانده ایم که می گزاریم گرد و خاک بر یادمان شهدای گمنام غواص بنشیند و مظلومیت و غبار فراموشی در این یادمان دل هر رهگذری را به درد آورد!

,

آیا جز این است که آنقدر دلمان غبار آلود شده است که با چند روز بی آبی دادمان گوش فلک را کر می کند اما یادمان می رود غواصی که تشنه لب کنار اروند برای این خاک جان داد را یادی کنیم.

,

بیائیم کمی از هزینه هایمان بزنیم و آن را در راه غبار روبی و ترمیم مزار شهدای گمنام غواص که فرزندان راستین مادر اهل بیت حضرت فاطمه زهرا (س) هستند هزینه کنیم.

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه