اخبار داغ

آماده باش پرسنل آتشنشانی زابل در ایام نوروز

آماده باش پرسنل آتشنشانی زابل در ایام نوروز
رییس آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زابل عنوان کرد: در آستانه فرا رسیدن ایام نوروز تمامی پرسنل آتشنشانی شهرستان زابل در حال آماده باش هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  اوشیدا محمدپودینه ابراز داشت: با توجه به اهمیت نوروز در میان ایرانیان و افزایش خانه تکانی ها و سفرها در این ایام احتمال وقوع حوادث بسیاری وجود دارد بنابراین تمامی پرسنل آتشنشانی در حالت آماده باش هستند.

وی با بیان اینکه، تمامی نیروها در حال آماده باش می باشند ادامه داد: از تاریخ ۲۰/۱۲/۹۵ لغایت ۱۵/۱/۹۵ تمامی مرخصی ها لغو و پرسنل در آماده باش بسر می برند.

پودینه تاکید کرد: در بحث فرهنگ سازی و آموزش، پرسنل سازمان با حضور در بازار در خصوص رعایت نکات ایمنی و نحوه اطفاء حریق آموزش های لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه، تهیه و توزیع بروشورهای آموزشی از جمله کارهای انجام شده به شمار می رود خاطرنشان کرد: مراجعه حضوری در مدارس و ارائه آموزش و هشدارهای لازم و تهیه و نصب تعداد بنر آموزشی و هشدار دهنده از دیگر اقدامت انجام گرفته توسط آتشنشانی برای ایام نوروز به شمار می رود.

پودینه همچنین گفت: با توجه به افزایش سفرهای درون و برون شهری در این ایام انتظار می رود قبل از رفتن به سفر وسایل برقی غیرضروری از برق کشیده و همچنین شیر فلکه آب نیز قطع شود.

رییس سازمان آتشنشانی و خدمات ایمنی شهرداری زابل تصریح کرد: با رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و همچنین نکات بهداشتی و ایمنی سلامت خود و همراهان خود را در سفرهای نوروزی تضمین کرده تا شیرینی این ایام به عزا تبدیل نشود.

انتهای پیام//

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اوشیدا,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه