اخبار داغ

فرمانده سپاه خلیل‌آباد خبر داد:

اعزام 308 زائر راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

اعزام 308 زائر راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس
فرمانده سپاه خلیل‌آباد از اعزام 308 زائر در قالب 7 دستگاه اتوبوس کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی دفاع مقدس خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ پاسدار علی نیک یاد در گفتگو با خبرنگار یار خراسانی اظهار داشت: کاروان راهیان نور عمومی شهرستان خلیل‌آباد در قالب 7 دستگاه اتوبوس به استعداد 308 زائر اعزام شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

وی با اشاره به تاریخ‌های اعزام کاروان‌های راهیان نور خاطرنشان کرد: در سال جاری اعزام‌های شهرستان در تاریخ‌های 27، 28 و 30 اسفندماه و اول فروردین‌ماه 96 صورت می‌گیرد.

,

نیک یاد مدت‌زمان سفر راهیان نور را 6 روز عنوان کرد و افزود: زائران در طول سفر از یادمان‌های خرمشهر، شلمچه، دهلاویه، اروندکنار، هویزه و... بازدید می‌کنند و در مسیر رفت‌وبرگشت به زیارت مرقد حضرت امام خمینی (ره)، مرقد حضرت معصومه (س) و مسجد جمکران نیز اعزام می‌شوند.

,

وی در ادامه تصریح کرد: اولویت اعزام با جوانانی بود که مشتاق به سفر به مناطق بودند ولی تا به امروز به هر دلیلی موفق به بازدید از مناطق عملیاتی نشده بودند.

,

فرمانده سپاه خلیل‌آباد بابیان اینکه هرچقدر در راهیان نور هزینه شود سرمایه‌گذاری است، اذعان کرد: یکی از بهترین راهکارهای عملی کار فرهنگی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت بازدید مناطق عملیاتی است که از صد نشست سخنرانی تأثیرگذاری بیشتری دارد.

,

وی همچنین گفت: ادارات برای افزایش روحیه جهادی، معنویت و انگیزه کارکنان و تکریم بهتر ارباب‌رجوع نیز کارمندان خود را به مناطق عملیاتی اعزام کنند مطمئناً تأثیرگذاری آن را بعد از سفر مشاهده می‌کنند.

,

نیک یاد بابیان اینکه خوشبختانه به نسبت جمعیت شهرستان‌های دیگر، خلیل‌آباد با اعزام 7 دستگاه اتوبوس نیز پیشتاز است، عنوان کرد: آغاز سال نو آغاز تحول است و حضور زائران در مناطق عملیاتی دفاع مقدس در لحظه سال‌تحویل نیز می‌تواند تحول خوبی در آن‌ها به وجود آورد.

,

وی در پایان بابیان اینکه بیش از 700 نفر در طول سال به مناطق عملیاتی دفاع مقدس اعزام می‌شوند، خاطرنشان کرد: در سال جاری به دلیل اینکه پشتیبانی‌های لازم از کاروان راهیان نور دانش‌آموزی صورت نگرفت راهیان نور دانش‌آموزی اعزام نشد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه