اخبار داغ

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان تنگستان:

توقیف 400 دستگاه خودرو شوتی در سال95/ هنگام مسافرت از نگهداری طلاجات و سایر اموال با ارزش در منزل خودداری شود

توقیف 400 دستگاه خودرو شوتی در سال95/ هنگام مسافرت از نگهداری طلاجات و سایر اموال با ارزش در منزل خودداری شود
سرهنگ دوم جوشن سهرابی فرمانده انتظامی تنگستان گفت: توقیف تعداد بیش از چهارصد دستگاه خودرو شوتی و افزایش چشمگیر هزار درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل به دست آمده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان ضمن تشریع عملکرد سال 95پیشاپیش فرارسیدن عید سعید باستانی سال 96 را به محضر مسئولین و شهروندان تنگستان تبریک نموده و ضمن عرض خیر مقدم ایام خوش در تعطیلات نوروز برای شهروندان و مسافران نوروزی از محضر خداوند درخواست نمودند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

سرهنگ سهرابی فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان در گفتگ با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: خوشبختانه در سال 95 همکاری مردم ولایت مدار و غیور تنگستان و همراهی مسئولین، توفیقات بسیار خوبی در سال 95 در حوزه تأمین امنیت بدست آمده است.

, تنگستان نما,

وی افزود: مهار و کاهش وقوع جرائم خشن در مقایسه با مدت مشابه در سال 94 در جرایم قتل، آدم ربایی، سرقت به عنف، تیراندازی، تجاوز به عنف، اسید پاشی و ...، و کشف 95 درصد از جرایم خشن واقع در سال جاری با روش علمی و دست یابی به نسبت کشف به وقوع 100 درصدی در این جرایم بوده است.

,

سهرابی خاطر نشان کرد: دست یابی به نسبت کشف به وقوع 110 درصدی در جرایم سرقت، رتبه اول استانی را کسب کرده ایم.

,

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان گفت: از تعداد 18 نوع از جرایم سرقت، شهرستان در 15 دسته از این جرایم موفق به مهار وقوعات در مقایسه با سال گذشته شده است، رشد و افزایش 98 درصدی کشفیات در قاچاق مواد مخدر در مقایسه با سال گذشته بدست آمده است.

,

سرهنگ دوم جوشن سهرابی اظهار داشت: رشد و افزایش یکصد درصدی در کشف سلاح و مهمات غیر مجاز در مقایسه با مدت تشابه در سال قبل و رشد و افزایش 270 درصد در کشف محموله های قاچاق در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل بود.

,

وی تصریح کرد: توقیف تعداد بیش از چهارصد دستگاه خودرو شوتی و افزایش چشمگیر هزار درصدی در مقایسه با مدت مشابه در سال قبل به دست آمده است.

,

این مقام مسول بیان داشت: برای ایام تعطیلات نوروز تمهیداتی اساسی و بسیار خوبی به ویژه در نقاط تفریحی، گردشگری، و تجاری در حوزه تأمین امنیت نظیر استقرار کانیکس در شش نقطه حوزه استحفاظی صزفابا هدف حضئر پلیس در کنار مردم و تلاش برای تسریع در خدمت رسانی و تأمین امنیت پیش بینی گردیده و مجموعه فرماندهی با افزایش ساعت کاری مآمورین و ارائه خدمات مضاعف .

,

فرمانده انتظامی شهرستان تنگستان خاطر نشان کرد: در جهت افزایش رضایت مردمی گام های مؤثری برداشته شود، سرهنگ دوم سهرابی از شهروندان و مسافرین نوروزی در خواست داشتند در طول ایام تعطیلات همکاری بیشتر با پلیس، به توصیه های پلیس توجه کنند.

,

وی گفت: در هنگام مسافرت، منازل خود را خالی از سکنه نگذاشته و فرد مراقب در منزل حضور داشته باشد و از نگهداری طلاجات و سایر اموال با ارزش و وجوه نقد در منزل جداً خودداری نمایند.

,

سرهنگ جوشن سهرابی تاکید کرد: در زمان استقرار در چادر در طول مسافرت، مواظب اموال با ارزش و وجوه نقد خود باشند و از نگهداری اموال با ارزش در داخل خودرو اکیداً خودداری نمایند، مواظب وسایل نقلیه خود باشند و آن را به هیچ وجه بدون فرد مراقب، رها نکنند.

,

این مقام مسول ادامه داد: بانوان، مواظب سارقین کیف قاب موتور سوار باشند و از جابجایی وجوه نقد، کارت عابر بانک، طلاجات، مدارک بهادار و ... از طریق کیف دستی اجتناب کنند و از اعتماد بی جا به افراد ناشناس خودداری کنند.

,

سرهنگ دوم جوشن سهرابی فرمانده انتظامی تنگستان عنوان کرد: افرادی که در روستاها، احشام دارند مراقب احشام خود در طول شب باشند و آنها را رها نکنند و هرگونه درخواست، انتقاد و تقدیر خود از عملکرد مأمورین را از طریق سامانه 197 اطلاع رسانی نمایند.

,

این مقام مسول مجدداً ضمن عرض خیر مقدم به حضور مسافرین نوروزی در این استان، پیشاپیش فرارسیدن حلول بهار طبیعت و عید سعید نوروز سال 96 را به عموم مردم تنگستان و مسافرین تبریک نموده و از حمایت های صادق نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی دکتر شهریاری، امامان جمعه دو شهر اهرم و دلوار، رئیس و اعضاء محترم شورای تأمین و شورای اداری از مجموعه پلیس در سال 95 همچنین همکاری صمیمانه مردم با پلیس کمال تقدیر و تشکر را داشته، ایامی خوش را برای عموم شهروندان از محضر خداوند درخواست نمودند.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه