اخبار داغ

رییس اداره ثبت‌احوال شهرستان چناران:

«فاطمه» رکورددار نام‌های چناران/ 113 نوزاد چنارانی به نام «فاطمه» نام‌گذاری شده‌اند

«فاطمه» رکورددار نام‌های چناران/ 113 نوزاد چنارانی به نام «فاطمه» نام‌گذاری شده‌اند
رییس اداره ثبت‌احوال شهرستان چناران گفت: نام‌های فاطمه، زهرا، یسنا، نازنین زهرا و زینب به ترتیب با 113، 78، 32، 30 و 26 تکرار، پرتعدادترین نام‌های نوزادان دختر شهرستان چناران در سال 95 هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  علی‌اکبر روحی، رییس اداره ثبت‌احوال شهرستان چناران در گفت‌وگو با ندای چناران اظهار داشت: در سال 1395، آمار ولادت 3 هزار و 188 نوزاد در اداره ثبت‌احوال چناران به ثبت رسیده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, ندای چناران,

 

,

وی ادامه داد: اسامی فاطمه، زهرا، یسنا، نازنین زهرا و زینب پرتکرارترین نام‌هایی است که والدین نوزادان شهرستان چناران در سال جاری برای کودکان خود انتخاب کرده‌اند که به ترتیب دارای 113، 78، 32، 30 و 26 تکرار هستند.

,

 

,

رییس اداره ثبت‌احوال شهرستان چناران همچنین بابیان این‌که ثبت ولادت جزء شاخص‌های جمعیتی هر شهرستانی محسوب می‌شود، گفت: متأسفانه آمار ولادت‌های ثبت‌شده نوزادان شهرستان در اداره ثبت چناران در 11 ماهه سال جاری نسبت به سال گذشته 7 و 6 دهم درصد کاهش داشته است.

,

 

,

روحی همچنین خاطرنشان کرد: اسامی محیا، ریحانه، فاطمه زهرا، مائده، رها و کوثر نیز بعد از اسامی فوق با 25،20، 19، 16، 16 و 15 بار تکرار، اسامی محبوب والدین شهرستان چناران محسوب می‌شوند.

,

 

,

وی در پایان گفت: خانواده‌های چنارانی که به هر دلیلی در بیمارستان‌های مشهد دارای فرزند می‌شوند، نیازی نیست برای ثبت شناسنامه فرزند و تحویل شناسنامه والدین، مجدد به مشهد رجوع کنند بلکه ثبت‌احوال چناران بااطلاع از موضوع، شناسنامه‌ها را از مشهد به چناران می‌آورد و ثبت تولد را انجام می‌دهد و در تماس تلفنی به والدین اطلاع داده می‌شود که جهت تحویل شناسنامه‌ها به اداره ثبت‌احوال شهرستان مراجعه کنند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه