اخبار داغ

گزارش مسئولین از آخرین وضعیت طغیان آب دریا در شهر دیر؛

ورود آب تا شعاع ۶۰۰ متری به شهر/خسارات میلیاردی به خانه ها و وسایل نقیله مردم / ناپدید شدن تعدادی افراد و خودرو

ورود آب تا شعاع ۶۰۰ متری به شهر/خسارات میلیاردی به خانه ها و وسایل نقیله مردم / ناپدید شدن تعدادی افراد و خودرو
طغیان صبح امروز آب دریا در شهر دیر تعدادی از همشهریان را مصدوم، ناپدید و به کام مرگ کشاند و به خانه ها و خودروهای زیادی خسارات میلیاردی وارد کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گام نیوز؛ از اوایل صبح امروز بارندگی های شدید در شهرهای جنوبی استان بوشهر شروع به باریدن کرد. در شهر بندری دیر بر اثر شدت این بارندگی ها و باد و طوفان، آب دریا شروع به طغیان و از ساحل عبور کرد و وارد شهر شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گام نیوز؛,

بر اثر این حادثه  افرادی مصدوم و تعدادی مفقود شدند و همچنین خسارت های زیادی به منازل و دارایی های مردم وارد شد.

,

قاسم قائدی مدیر کل مدیرت بحران استان بوشهر در گفت و گویی کوتاه  با "گام نیوز" ؛ اظهار داشت:  صبح امروز بر اثر وقوع پدیده طغیان دریا  یا "خیزآب"در بندر دیر شاهد مصدومی و مفقودی تعدادی از همشهریان  و بروز خسارت‌ها فراوان به منازل و وسایل نقیله مردم بودیم.

,

وی با اشاره به اینکه آب دریا تا شعاع بیش از 600 متری وارد شهر و منازل مردم شد، گفت: در این حادثه بیش از 20 نفر مصدوم و 5 نفر ناپدید شدند و یک جسد در سواحل شهر دیر پیدا شد.

,

قائدی با اظهار اینکه  یک تیم کارشناسی 17 نفره برای بررسی دقیق حادثه به محل اعزام شد، افزود: حجم خسارات به منازل و وسایل نقیله مردم میلیاردی بوده است و تلاش می شود تا بررسی دقیق تری صورت گیرد.

,

وی با بیان اینکه ناپایداری هوا تا روز دوشنبه ادامه دارد، خاطر نشان کرد: مردم هوشیار باشند و از تردد های غیره ضروری پرهیز کنند و همچنین همه نیروهای امدادی و مدیریت بحران در حالت آماده باش هستند و تلاش برای امدادرسانی به حادثه‌دیدگان  و تلاش برای یافتن افراد مفقودی همچنان ادامه دارد.

,

سرهنگ  قدرت الله کشکولی رئیس پلیس راهور استان نیز با بیان اینکه بیشترین خسارات این شبه سونامی در شهرستان دیر اتفاق افتاده، گفت: 15 دستگاه خودرو  و 30 دستگاه موتور سیکلت در این حادثه آسیب جدی دیدند و 5 دستگاه خودرو ناپدید شدند که تا کنون از تلفات جانی سرنشینان این خودرو ها اطلاعی در دست نداریم.

,

وی در خصوص آخرین وضعیت شهر های عسلویه، کنگان، جم، و اهرم نیز اظهار داشت: بارندگی ها در این شهر ها شدید ولی ترافیک روان گزارش شده و از خسارات و تلفات جانی گزارشی نشده است.

,

/ انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه