اخبار داغ

امام جمعه ی موقت خور:

حضرت زهرا ستاره درخشان عالم هستی است

حضرت زهرا ستاره درخشان عالم هستی است
حجت الاسلام والمسلمین عزیز گفت: حضرت زهرا(س) ستاره درخشانی است که نور آن از درخت مبارکی سرچشمه می گیرد که ریشه آن در بهشت قرار دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سفیرخور امام جمعه ی موقت شهر خور در جشن میلاد حضرت زهرا (س) در جوار بارگاه امامزاده سید داود(ع) با بیان فضائل بانوی دو عالم گفت: حضرت زهرا(س) ستاره درخشانی است که نور آن از درخت مبارکی سرچشمه می گیرد که ریشه آن در بهشت قرار دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیرخور ,

حجت الاسلام و المسلمین محمدرضا عزیز افزود: شیعیان و پیروان اهل بیت مانند برگ های این درخت طوبی هستند که از این درخت تغذیه می شوند.

,

وی با بیان احادیث در مقام و  منزلت حضرت زهرا(س) گفت: وقتی در حدیث می آید که «سیده نساء العالمین» یعنی حضرت زهرا(س) بانوی زنان عالم از ابتدای خلقت تا پایان عالم هستی است.

,

حجت الاسلام والمسلمین خاطرنشان کرد: امام حسن عسکری(ع) می فرمایند: «ما حجت های خدا بر مردم هستیم و مادرمان فاطمه(س) برما حجت است.»

,

وی با اشاره به ولایت حضرت ولی عصر(عج) بر تمام عالم هستی گفت: بعد از پیامبر اکرم (ص) در زمین اهل بیت هدایت گران مردم هستند که گاه هدایت مستقیم دارند و گاه هدایت های درونی و باطنی است.

,

این استاد درس اخلاق با اشاره به شأن و منزلت اهل بیت پیامبر (ص) گفت: کسی را نباید با اهل بیت پیامبر مقایسه کرد، آن ها در مقامی هستند که هیچ کس نمی تواند به آن دست یابد.

,

وی افزود: ۱۴ معصوم حکم پدران امت را دارند و دلسوزان مردم هستند و نسبت به حال و حالات ما نظر دارند و ما را فراموش نمی کنند.

,

امام جمعه موقت خور امام و حجت خدا مظهر رحمت و زرق پروردگار معرفی کرد و افزود: به برکت وجود حضرت امام زمان (عج) آسمان ها و زمین پا برجای هستند و اگر ائمه اطهار نبودند آسمان ها و زمین در هم می ریخت.

,

وی با اشاره به نیاز دائمی تمامی موجودات وجود به منشأ بی انتهای اهل بیت عصمت و طهارت گفت: دعا و سلام و صلواتی که به اهل بیت (علیهم السلام) می فرستیم چیزی به آن ها اضافه نمی کند چرا که رشد آن ها از سوی پروردگار است، اهل بیت متصل به رحمت بی انتهای پروردگار هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه