اخبار داغ

پیام تبریک امام جمعه بادرود به مناسبت فرارسید سال ۱۳۹۶

پیام تبریک امام جمعه بادرود به مناسبت فرارسید سال ۱۳۹۶
حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در پیامی فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز را تبریک گفت
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از آوای نطنز حجت الاسلام علیرضا قاسمی امام جمعه بادرود در پیامی فرارسیدن سال جدید و ایام نوروز را تبریک گفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, آوای نطنز,

متن پیام به شرح زیر است

,

بسم الله الرحمن الرحیم

,

«یا مقلب القلوب والابصار یا مدبر اللیل والنهار یا محول الحول والاحوال حول حالنا الی احسن الحال»

,

سال ۱۳۹۵ با همه حوادث خیر و شر و تلخ وشیرین همچون سنوات قبل به پایان رسید؛ لکن آنچه در این رهگذر برای ما می ماند آه و حسرت ناشی از دست دادن فرصت ها برای خدمت به خلق الله و عبودیت حضرت حق است؛ فرصت ها برای عشق ورزیدن به هم چه زود در این سال های تکراری میگذرد و ما غافلیم که این موهبت الهی را ناآگاهانه از دست می دهیم.

,

فصل رویش و زنده شدن مجدد طبیعت فرصت بزرگی است تا مثل زمین و طبیعت به خود آییم و عشق ورزیدن به یکدیگر را دوباره بیازمائیم تا زمین از این خلیفه خدا نرنجد.

,

عید نوروز یکی از سنت های دین مبین اسلام است که در آن غبارروبی، نظافت، پوشیدن لباس نو، صله ارحام، زیارت اهل قبور، عیادت از مریض و مسافرت مورد تایید قرار گرفته و اقداماتی از قبیل قماربازی، میگساری، آوازه های لهو و لعب، اسراف و تبذیر در آن نفی شده است و ما باید مواظب باشیم تا آن چه مورد تایید قرار گرفته است با آن چه نفی شده درهم نیامیزد و منجر به ایجاد منکر و گناه نگردد.

,

در عرصه سیاسی هم سال ۹۵ اتفاقات مختلفی در سطح کشور افتاد که به تک تک آن ها در حدی که زمان اجازه می داد از طریق تریبون نماز جمعه به آن پرداخته شد و اگر نیازی به ارشاد و انزار بود این مهم نیز صورت گرفت؛ اما آن چه مهم بود این است که رهبر معظم انقلاب در کم تر دیداری با اقشار مختلف مردم و مسئولان از دغدغه های خود نگفته و بر آن تاکید نکردند و این نشان می دهد بارهای مهمی بر زمین مانده که برداشتن آن نیاز به یک روحیه انقلابی، وحدت زیر سایه ولایت، شجاعت مثال زدنی، ترس نداشتن از دشمن، مقاومت، ایثار، مردمداری، تکیه برخود و…. دارد و امیدواریم با هوشیاری مردم که ولی نعمتان این جامعه هستند حوادث سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی در سال جدید به گونه ای رقم بخورد که دیگر شاهد و مستمع دغدغه های اینچنینی نباشیم.

,

در پایان آغاز بهار طبیعت و حلول سال جدید شمسی را به همه خانواده های معزز و معظم شهدا، ایثارگران، جانبازان، آزادگان و عموم ملت فهیم و ولایتمدار ایران اسلامی و بخش امامزاده آقا علی عباس و شاهزاده محمد علیهماالسلام تبریک میگویم و از خداوند تبارک و تعالی صحت و سلامتی و طول عمر با عزت برای رهبر معظم انقلاب مسئلت می نمایم و امیدوارم به برکت عنایات حضرت بقیه الله الاعظم (عج) که این ایام مصادف با ولادت پرخیر و برکت مادر بزرگوارشان حضرت صدیقه طاهره فاطمه الزهرا (س) است در سال جدید گام های زمینه ساز فرج حضرت (عج) بزرگ تر، بیشتر و استوارتر برداشته شود./ ان شاءالله

,

علیرضا قاسمی

,

امام جمعه بادرود

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه