اخبار داغ

استاندار سمنان:

غار نمکی گرمسار جزء ۵ غار نمکی مهم کشور و منطقه است

غار نمکی گرمسار  جزء ۵ غار نمکی مهم کشور و منطقه است
استاندار سمنان در بازدید از پتانسیل های گردشگری و بومی گردی گرمسار به همراه فرماندار گرمسار و دیگر مسئولان اجرایی گفت: گرمسار یک نقطه بسیار مهم گردشگری است و غار نمکی نیز از مهم ترین مکان ها در دنیا است که باید به ان نگاه ویژه و تخصصی نمود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارانلاین صبح امروز به مناسبت فرا رسیدن ایام نوروز باستانی و آغاز سفر های نوروزی استاندار سمنان به گرمسار سفر کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارانلاین ,

محمدرضا خباز در سفر یک روز خود به شهرستان گرمسار با پتانسیل های مهم گردشی و بومی گردی شهرستان آشنا شدند و همچنین در بازدید از  پایگاه های مهم امدادی و اطلاع رسانی هلال احمر گرمسار در جهت خدمت رسانی به مسافرین در میدان انقلاب گرمسار بازدید کرد .
استاندار سمنان همچنین در ادامه سفر خود به گرمسار از غرفه های بازراچه صنایع دستی و سوغات گرمسار در قالب سوغات نوروزی بازدید کردو خواستار توجه به این بخش و گسترش حوزه بازاری صنایع دستی  و محصولات و سوغات بومی شهرستان و استان سمنان شد .
وی در ادامه سفر خود به گرمسار نیز از پایگاه های خدمات رسانی شهرداری و نیروی انتظامی گرمسار نیز در جهت حفظ زیبایی شهر و مسائل انتظامی بازدید کردو از زحمات آنها در ایام نوروز تشکر ویژه نمود .
محمدرضا خباز؛ استاندار سمنان در ادامه سفر به گرمسار در مصاحبه با خبرنگار ما از زحمات نیرو های امدادی و خدمات رسان تشکر ویژه کردو این توجه این نیرو ها را در ایام نوروز در  زمینه خدمات رسانی به مسافرین مهم برشمرد .
استاندارسمنان پتانسیل ها و ظرفیت و استعداد منطقه گرمسار را مهم و قابل توجه دانست و گفت: این شهرستان می تواند جایی ویژه برای مسافرین عبوری باشند .
وی در ادامه نیرو های خدمات رسان درایام نوروز را نوروز بانان بی نوروز در کنار خانواده برشمردو گفت: جایگاه آنها قابل تقدیر است .

,
,
,
,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه