اخبار داغ

آیت الله خاتمی در نیشابور:

شبکه‌‌های ماهواره‌ای به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند/ اگر غفلت کنیم فتنه مجددی رخ می‌دهد

شبکه‌‌های ماهواره‌ای به دنبال جدا کردن مردم از ولایت هستند/ اگر غفلت کنیم فتنه مجددی رخ می‌دهد
امام جمعه تهران در نیشابور گفت: باید مراقب شبکه های ماهواره‌ای بیگانه بود زیرا آنها به دنبال تغیر مسیر زندگی و جدا کردن مردم از ولایت هستند در صورتی که مسیر درست همین مسیر ولات است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از عطارنیوز، آیت الله خاتمی امام جمعه تهران در دیدار مردم شهر عشق آباد از توابع شهرستان نیشابور که ظهر روز یکشنبه29اسفندماه در محل مسجد جامع این شهر برگزار شد گفت: در روز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) در میان هجمه شبکه های ماهواره ای تنها شبکه های صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در حال پخش برنامه های مناسبتی هستند که این باعث افتخاره ما است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز, عطارنیوز,

وی ادامه داد: خداوند با نابودی آل سعود زمینه رفتن مردم به حج را فراهم می کند تا مردم بتوانند با راحتی مراسم حج را بجای بیاورند.

,

امام جمعه تهران گفت: باید مراقب شبکه های بیگانه بود زیرا آنها به دنبال تغییر مسیر زندگی ما هستند و مسیر درست همین مسیر ولات است.

,

وی افزود: اوباما رئیس جمهورآمریکا گفته بود تحریم های وضع شده علیه ایران بی سابقه بود و فکر می کردن که ایران در کمتر از یک ماه تسلیم خواهد شد اما مردم با دلبستگی اعتقادی این توطئه را خنثی کردند.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: مردم در انتخابات آتی باشکوه حضور پیدا می کنند و اصلح را انتخاب می کنند که شرط اول آن ولایت پذیری عملی است.

,

وی ادامه داد: رئیس جمهوری می خواهیم که در مقابل استکبار ایستادگی کند، اگر هوشیار نباشیم فتنه ای مانند فتنه88مجدد رخ خواهد داد.

,

وی افزود: فتنه گران در اتش طمع خود در حال به آتش کشاندن کشور بودند ولی شما مردم با بصیرت با اطاعت از رهبری خود به صحنه آمدید و فتنه گران را سر جایشان نشاندید.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه