اخبار داغ

آغازبکار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در رودان

آغازبکار ستاد اسکان نوروزی فرهنگیان در رودان
ستاد پذیرش و اسکان میهمان فرهنگی در ایام نوروز ۹۶ با حضور فرماندار و جمعی از مسئولین در رودان، رسما آغاز بکار کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودان نیوز؛فعالیت ستاد پذیرش و اسکان فرهنگیان شهرستان رودان با حضور احمد محمودی فرماندار و رییس شورای آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین دست اندرکار در امور رفاهی، بهداشتی و درمانی، امنیت عمومی و کنترل ترافیک در محل دارالقرآن حضرت امام خمینی (ره) آغاز شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رودان نیوز,

احمد رحیمی پور ،مدیر آموزش و پرورش رودان در آیین آغاز بکار ستاد اسکان فرهنگیان این شهرستان با اولویت قرار دادن تکریم مراجعین در زمان پذیرش و اقامت در شهرستان، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۱ آموزشگاه با ۵۱ اتاق درجه ویژه و الف در بخش شهری و روستای زیارت امامزاده سید سلطام محمد(ع) آماده ارائه خدمات رفاهی به فرهنگیان و سایر میهمانان نوروزی هستند.

,

وی با بیان اینکه ۴۲ نفر کادر اجرایی و خدماتی در ایام نوروز  در مراکز اسکان فعالیت دارند، افزود: در بخش شهری مدارس ارشاد، مکتب الزهرا(س)، عترت، فدک، دکتر حسابی ، شهید بهشتی ودربخش روستای پیرچوگان{ امامزاده سید سلطان محمد(ع)} مدارس فتح المبین، اندیشه، بنت الهدی و مسلم ابن عقیل از امروز کار پذیرش و اسکان فرهنگیان و میهمانان نوروزی را انجام می دهند.

,

مدیر آموزش و پرورش رودان هزینه اقامت یک شبانه روز با ارائه کارت شناسایی فرهنگیان در اتاق ویژه را مبلغ۲۸۰۰۰۰ ریال و اتاق درجه الف ۲۴۰۰۰۰ ریال عنوان کردو گفت: هر اتاق جهت اقامت ۵ نفر تجهیز شده است که برای اقامت هر نفر اضافه در اتاق مبلغ  ۲۰۰۰۰ ریال دریافت می شود.

,

رحیمی پور یادآور شد: در اماکن اسکان ویژه امکاناتی نظیر تخت، تشک، پتو، یخچال و تلویزیون و در اماکن درجه یک فرش، پتو ، تلویزیون بصورت اختصاصی استفاده می شود و امکاناتی نظیر آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی بصورت مشترک با سایر میهمانان مورد استفاده قرار می گیرد.

,

وی خاطرنشان کرد: ستاد پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی طی ۱۶ روز کاری از ساعت ۸ صبح لغایت ۲۲ به ارائه خدماتی رفاهی به فرهنگیان و میهمانان نوروزی می نماید که میهمانان جهت رزرو اتاق می توانند با شماره ۰۷۶۴۲۸۸۲۲۱۲ تماس حاصل نمایند و یا به ستاد پذیرش و اسکان فرهنگیان واقع در بلوار شهدا جنب بانک کشاورزی، ساختمان دارالقرآن کریم حضرت امام خمینی(ره)، ستاد پذیرش واسکان میهمانان فرهنگی مراجعه نمایند.

,

گفتنی است پس از افتتاح مرکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در شهرستان رودان، مدعوین و مسوولین امر از مرکز اسکان دبیرستان شهید بهشتی این شهرستان بازدید کردند.

,

انتهای پیام /

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه