اخبار داغ

سانحه رانندگی در محور سروآباد مریوان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

سانحه رانندگی در محور سروآباد مریوان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت
رئیس شبکه بهداشت سروآباد، گفت: سانحه تصادف دو خودروی پیکان و تویوتا لندکروز در محور سروآباد به مریوان متاسفانه یک کشته وچهار مصدوم برجای گذاشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اورامانات، ایوب غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه بر اثر سانحه رانندگی دو خودروی تویوتا لندکروز و پیکان عصر امروز ساعت 18 در محور اصلی سروآباد مریوان در نزدیک روستای قلعه جی سرنشینان دو خودور به شدت مجروح و دچار جراحت شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اورامانات, اورامانات, ، ایوب غلامی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: متاسفانه بر اثر سانحه رانندگی دو خودروی تویوتا لندکروز و پیکان عصر امروز ساعت 18 در محور اصلی سروآباد مریوان در نزدیک روستای قلعه جی سرنشینان دو خودور به شدت مجروح و دچار جراحت شدند.,

 

,

وی با بیان اینکه این حادثه در نزدیکی پایگاه هلال احمر رخ داده است خاطر نشان کرد: پس از وقوع حادثه بلافاصله نیروهای امدادی و فوریت های پزشکی سروآباد به همراه آمبولانس هلال احمر و فوریت های پزشکی روستای حسین آباد و مریوان به محل اعزام شدند.

,

 

,

غلامی با اشاره به اینکه یکی از مصدومین به بیمارستان شهید چمران منتقل و به صورت سرپایی درمان شده است افزود: یکی از هموطنانمان که سرنشن خودوری پیکان بوده به دلیل شدت جراحات متاسفانه در دم جان باخت و چهار مصدوم دیگر که یکی آنها بیشتر از بقیه مصدومین وضعیت وخیم و تروماهای متعددی داشت به بیمارستان بوعلی منتقل شدند.

,

 

,

عدم احتیاط و سرعت زیاد در روز های پایانی سال 95 میزان تصادفات و مرگ و میرها را افزایش داده است. به گفته فرماندهان راهنمایی و رانندگی در 4 روز گذشته در سراسر کشور، خستگی و خواب آلودگی عامل وقوع 40 درصد حوادث بوده است و در کنار آن سبقت غیرمجاز و سرعت غیرمجاز عامل 35 درصد دیگر حوادث بوده است.

, .,

سانحه رانندگی در محور سروآباد مریوان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت

, سانحه رانندگی در محور سروآباد مریوان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت, سانحه رانندگی در محور سروآباد مریوان یک کشته و چهار مصدوم برجای گذاشت,

انتهای خبر/

, انتهای خبر/]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه