اخبار داغ

مدیریت بحران شهرستان پارسیان خبر داد؛

بارش باران میهمانان نوروزی در پارسیان راغافلگیر کرد/مسافران از اسکان در کنار ساحل خودداری کنند

بارش باران میهمانان نوروزی در پارسیان راغافلگیر کرد/مسافران از اسکان در کنار ساحل خودداری کنند
موج جدید بارندگی در پارسیان که از اوایل صبح روز شنبه شروع شده کشاورزان و دامداران را خوشحال و میهمانان نوروزی را غافلگیر کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از پارسیان خبر؛بارش باران در پارسیان ضمن طراوت بخشیدن و تلطیف هوای شهرستان مشکلاتی را برای مسافران و گردشگران نوروزی که در این منطقه حضور دارند بوجود آورده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, پارسیان خبر, پارسیان خبر,

با توجه به اینکه شمار زیادی از مردم به رسم هر ساله در طبیعت  ودر کنار ساحل چادر برپا کرده اند بارش باران و همچنین اخطارهای هواشناسی مبنی بر وقوع رعد و برق و سیلابی شدن رودخانه ها سبب شده تعدادی از این افراد تا زمان بهتر شدن وضعیت جوی به منازل خود باز گردند.

,

 

,

رادمهر فرماندار و مدیریت بحران شهرستان در گفتگو با خبرنگار پارسیان خبرگفت: با توجه به اخطار هواشناسی و ورود سامانه بارشی قوی به استات هرمزگان از تمامی دستگاه های اجرایی خواسته شده است برای مقابله با سیلاب آمادگی کامل داشته باشند.

,

 

,

مدیریت بحران پارسیان همچنین به شناورهای صیادی توصیه کرد به علت مواج و متلاطم بودن آبهای خلیج فارس در دو روز آینده از سفرهای دریایی خودداری کنند ضمن آنکه شناورهای تفریحی در مناطق ساحلی شهرستان باید به صورت موقت کار خود را تا بهبود وضعیت جوی متوقف نمایند.

,

 

,

کشاورزان و دامداران پارسیان امیدوارند با تداوم بارندگی ها ، دل نگرانی های ناشی از کمبود بارش در سال زراعی جاری برطرف شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه