اخبار داغ

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان

آماده باش کامل ستاد مدیریت بحران شهرستان تنگستان
عادل دهدشتی فرماندار تنگستان طی بازدید از ساحل شهر دلوار و سواحل روستای بخش دلوار امادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان را اعلام داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، دهدشتی فرماندار تنگستان طی بازدید از ساحل شهر دلوار و سواحل  روستای بخش دلوار آمادگی ستاد مدیریت بحران شهرستان را اعلام داشت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

, ,

فرماندار شهرستان تنگستان با اشاره به بارندگی روزهای آینده گفت: شهرداری دلوار، جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر دستگاه های اجرایی زیربط آمادگی کامل دارند تا در مواقع اضطراری در بحران ساحل به مهمانان و مسافران خدمات رسانی لازم داشته باشند.

,

, ,

 وی بیان کرد : شهرداری دلوار ،جمعیت هلال احمر شهرستان و سایر دستگاه های اجرایی زیربط آمادگی کامل دارند تا در مواقع اضطراری در بحران ساحل به مهمانان و مسافران خدمات رسانی لازم داشته باشند.

,

, ,

دهدشتی که از سواحل روستاهای محمدعامری و دلارام نیز بازدید داشتند گفت: شوراهای اسلامی روستا و دهیاران  بخش دلوار خاصه روستاهای ساحلی، اطلاع رسانی بموقع به مسافران و مهمانان و گردشگران برای فاصله گرفتن از سواحل و بنادر را اعلام کرده اند و آمادگی کامل دارند تا با اتخاذ تمهیدات لازم در سواحل از خطرات احتمالی پیش گیری نمایند.

,

, ,

درویشی بخشدار دلوار نیز در این باره گزارشی از اقدامات دستگاهای اجرایی بخش در خصوص آماده باش در صورت وقوع موارد اضطراری ارایه کردند و بیان کرد: اداره آموزش و پرورش ، شهرداری ،هلال احمر ،شوراها و دهیاران آمادگی کامل دارند تا در صورت وقوع بحران در ساحل از مسافران و مهمانان، جهت اسکان پذیرایی نمایند.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه