اخبار داغ

امام جمعه دلوار:

برگزاری جشنواره پیام آسمانی در ساحل دلوار برای دومین سال متوالی

برگزاری جشنواره پیام آسمانی در ساحل دلوار برای دومین سال متوالی
حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: جشنواره پیام آسمانی با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر مسافران نوروزی و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین و تبلیغ آموزه‌های دینی به روش های نوین و جذاب همزمان با تعطیلات نوروز برای دومین سال متوالی در ساحل زیبای بندر دلوار و در جوار تپه رشادت برگزار خواهد شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار با اشاره دومین سال متوالی جشنواره پیام آسمانی در گفتگو با خبرنگار تنگستان نما اظهار داشت: جشنواره پیام آسمانی با هدف پرکردن اوقات فراغت کودکان و نوجوانان و سایر مسافران نوروزی  و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر تبیین و تبلیغ آموزه‌های دینی به روش های نوین و جذاب همزمان با تعطیلات نوروز برای دومین سال متوالی در ساحل زیبای بندر دلوار  و در جوار تپه رشادت برگزار خواهد شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار با اشاره , در گفتگو با خبرنگار , تنگستان نما, اظهار داشت: ,

وی افزود: از عموم هم استانی های عزیز و همچنین تمامی مسافران نوروزی دعوت میکنیم  از تاریخ ۳ لغایت ۱۳ فروردین از  ساعت ۱۷ الی ۲۳، در ساحل دلوار و در جوار تپه رشادت شاهد برگزاری این جشنواره فرهنگی و تبلیغی باشند.

,

زاهدوست ادامه داد: این جشنواره جذاب و مفرح با همکاری و هم افزایی ستاد نماز جمعه دلوار، موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن و روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس؛ شورای اسلامی و شهرداری دلوار برگزار خواهد شد.

,

امام جمعه دلوار خاطر نشان کرد: محتوای برنامه‌های این جشنواره متنوع و برای گروه های سنی مختلف از جمله کودکان، نوجوانان، (پسران و دختران) پیش بینی شده است و در این جشنواره سعی می شود در قالب بازی و سرگرمی در فضایی جذاب و تاثیرگذار مفاهیم و آموزه های دینی و اخلاقی به مخاطبین منتقل شود.

,

علی زاهددوست گفت: ایستگاه های فعال در این جشنواره فرهنگی و تبلیغی بیش از ۱۵ ایستگاه می باشد که از  جمله آنها ایستگاه های گفتگوی آسمانی(مشاوره ازدواج،تربیت فرزند و...) و طب اسلامی (مشاوره و سبک زندگی اسلامی) و همچنین ایستگاه زندگی شیرین با اجرای دو نفر از اساتید روانشناس جهت خانواده ها پیش بینی شده است.

, علی زاهددوست گفت: ,

وی تصریح کرد:  همچنین ایستگاه‌های تکاپوی آسمانی جهت ورزش نشاط و سرگرمی و سفره آسمانی جهت بازی های فکری همراه با انتقال مفاهیم فرهنگی و معنوی برای کودکان و نوجوانان تدارک دیده شده است.

,

حجت‌الاسلام زاهددوست بیان داشت: برگزاری مسابقات دیجیتالی در ایستگاه" انتخاب آسمانی" و بازی مهیج و جذاب "در مسیر گنج" و همچنین ایستگاه‌های  نقاشی با محتوای احادیث اخلاقی به نام" نگاره آسمانی " و نیز "هنر آسمانی " بازی با گل و ماسه پیش بینی شده و از روش های نوین و جذاب  مفاهیم و ارزش های فرهنگی به صورت  مبتکرانه به کودکان و نوجوانان منتقل خواهد شد.

, حجت‌الاسلام زاهددوست بیان داشت: ,

امام جمعه دلوار افزود: ایستگاه های ویژه دختران "مهارت های آسمانی" و "حریم آسمانی"  است که به صورت غیر مستقیم به تبلیغ و ترویج حجاب و عفاف می پردازد و آموزش بستن انواع مختلف شال و روسری به آنان داده خواهد شد.

,

علی زاهدوست ادامه داد: معارف نجومی را به صورت زنده به بازدیدکنندگان این جشنواره فرهنگی و تبلیغی عرضه می‌ نماید و هدف از برپایی این ایستگاه آشناسازی مردم به ویژه جوانان و نوجوانان با علم آیات نجومی و قدرت خداوند در آسمان است که با استفاده از دو دستگاه تلسکوپ توسط کارشناسان علم نجوم ارائه می‌شود.

,

وی عنوان کرد: برگزاری حلقه‌های معرفتی و استقرار مشاوران مذهبی و تبلیغی در نقاط مختلف ساحل بمنظور پاسخ‌گویی به سوالات و شبهات دینی و نشست های صمیمانه با جوانان از دیگر برنامه های این جشنواره فرهنگی خواهد بود.

,

زاهددوست امام جمعه دلوار اظهار داشت: در "جشنواره پیام آسمانی" علاوه بر برپایی ایستگاه های مختلف معرفتی؛  هر شب بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء برنامه "جنگ شادی" نیز با محتوای جذاب و تاثیرگذار برگزار می گردد و در قالب سوالات و مسابقات هر شب جوایز و هدایای متعددی از بانک جوایز هدیه آسمانی به برگزیدگان
 اهداء خواهد شد.  

, زاهددوست امام جمعه دلوار اظهار داشت:,
,

حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در پایان خاطر نشان کرد: ضمن قدردانی از همه افراد و نهادها از جمله شورای اسلامی و شهرداری دلوار  و روابط عمومی و امور فرهنگی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، موسسه فرهنگی تبلیغی ثامن، سپاه مقاومت امام حسین (ع) دلوار و نیروی انتظامی بخش و دیگر مجموعه ها و ادارات بخش و شهرستان که در برگزاری این جشنواره با ستاد نماز جمعه تعامل و همکاری داشته اند از عموم مردم منطقه و همچنین گردشگران و مسافران نوروزی جهت بازدید و بهره‌برداری از برنامه های متنوع جشنواره  دعوت بعمل می آید.

, حجت‌الاسلام علی زاهددوست امام جمعه دلوار در پایان خاطر نشان کرد: ,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه