اخبار داغ

اولین اقامتگاه بومی گردشگری گلپایگان افتتاح شد+ تصاویر

اولین اقامتگاه بومی گردشگری گلپایگان افتتاح شد+ تصاویر
توسعه اقامتگاه های بوم گردی یک فرصت و امکانی است که با کمترین سرمایه گذاری زمینه رونق و حرکت را در حوزه اقتصاد گردشگری استان به وجود آورد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان در گفت و گو با خبرنگار دیار عالمان با اشاره به اینکه شهرستان گلپایگان از لحاظ جایگاه میراث فرهنگی، صنایع دستی و آداب و سنتها از جایگاه ویژه ای برخوردار است عنوان کرد: در استان اصفهان تا پایان سال ۹۴ تعداد اقامتگاه های بوم گردی در دست بهره برداری ۳۵ اقامتگاه بود که امسال این عدد را از ۱۵۵ اقامتگاه بوم گردی عبور دادیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیار عالمان ,

فریدون الهیاری با اشاره به اینکه این اقامتگاه صد و پنجاه و ششمین اقامتگاه در دست بهره برداری است، عنوان کرد: توسعه اقامتگاه های بوم گردی یک فرصت و امکانی است که با کمترین سرمایه گذاری، زمینه رونق و حرکت را در حوزه اقتصاد گردشگری استان به وجود بیاوریم.

,

وی افزود: امسال در میراث فرهنگی استان اصفهان برای رسیدن به سیاستهای اقتصاد مقاومتی، توسعه اقامتگاه های بوم گردی را مد نظر قرار دادیم.

,

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اصفهان با اشاره به اینکه اقامتگاه های بومی گردی در مناطق شرق و شمال استان توسعه قابل ملاحظه ای را داشتند عنوان کرد: احداث این اقامتگاه ها متاسفانه در غرب استان با کمی تاخیر آغاز شده است.

,

الهیاری تصریح کرد: با احداث این اقامتگاه ها زمینه ترویج حوزه بوم گردی و همچنین راه جدیدی در بحث گردشگری این شهرستان باز شده است.

,

وی در ادامه با بیان حفظ و احیای آداب و سنتهای نوروزی عنوان کرد: کشور ما محور ثبت نوروز به عنوان میراث جهانی است و باید سنتهای نوروزی را در تمام کشور حفظ و حراست بکنیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه