اخبار داغ

آیت الله خاتمی در سبزوار:

عده‌ای می‌خواهند ولایت‌فقیه را به مقامی تشریفاتی تبدیل کنند/ ریاست جمهوری ایران جایگاه نشان دادن ضعف نیست

عده‌ای می‌خواهند ولایت‌فقیه را به مقامی تشریفاتی تبدیل کنند/ ریاست جمهوری ایران جایگاه نشان دادن ضعف نیست
خطیب جمعه تهران با بیان اینکه باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که در برابر دنیای استکبار سیاست علوی و فاطمی در پیش گیرد تأکید کرد: مقام رئیس‌جمهوری ایران جایگاه نشان دادن ضعف در برابر زورگویان نیست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیر سبزوار،آیت‌الله سید احمد خاتمی در مراسم جشن میلاد حضرت زهرا(س) در جمع مردم سبزوار بابیان اینکه در اردیبهشت‌ماه سال آینده آزمون مهمی برای ملت است اظهار داشت: به فضل خدا مردم در این آزمون بزرگ رئیس‌جمهوری فاطمی در عرصه ولایتمداری انتخاب خواهند کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیر سبزوار,

وی بابیان اینکه از مهم‌ترین ویژگی‌های رئیس‌جمهوری ملت بزرگ ایران ایستادگی در برابر قدرت‌های زورگو است تأکید کرد: در هر سطحی که آمریکا اقدام به‌زور گویی کند رئیس‌جمهور ملت ایران نیز باید باقدرت در برابر زورگویی‌ها ایستادگی کند.

,

خاتمی در ادامه بابیان اینکه باید رئیس‌جمهوری انتخاب شود که در برابر دنیای استکبار سیاست محمدی ،علوی و فاطمی در پیش گیرد تأکید کرد: مقام رئیس‌جمهوری ایران جایگاه ضعف نشان دادن در برابر زورگویان نیست.

,

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه بابیان اینکه برخی در داخل با جلسات مخفیانه در پی راهکارهایی برای حرکت به سمت تغییر قانون اساسی و تشریفاتی کردن مقام رهبری و ولایت‌فقیه در کشور هستند تصریح کرد: خوشبختانه چهاراصل اسلامیت ،جمهوریت نظام،ولایت و مذهب تشیع در قانون اساسی غیرقابل تغییر است.

,

وی در ادامه بابیان اینکه این افراد تنها را ه تضعیف و تشریفاتی کردن مقام رهبری را ایجاد کودتا دانسته‌اند ادامه داد: این افراد در کودتای سال 78 و فتنه خزنده سال 88به دنبال این هدف بودند که سیلی محکمی از ملت خوردند.

,

خاتمی در ادامه با اشاره به مطرح کردن بحث آشتی ملی تشریح کرد: این افراد سعی در القای موضوع دارند که در کشور قهر ملی است درحالی‌که مردم در راهپیمایی بزرگ 22بهمن این موضوع را اثبات کردند که با ولایت بوده و با دشمنان ولایت و فتنه گران قهرند.

,

خطیب جمعه تهران ادامه داد: ملت نشان داده‌اند که مرد عمل بوده و مانند حضرت فاطمه (س) برای دفاع از ولایت جان‌فشانی خواهند کرد.

,

وی بابیان اینکه حضرت زهرا (س) با اقدامات و خطبه‌های خود بعد از رحلت پیامبر ثابت کرد که به همان اندازه که توحید مهم است ولایت مداری نیز اهمیت دارد تأکید کرد: حضرت زهرا(س)بعد از پیامبر خود را در جایگاه آغاز اسلام دید وتلاش کرد روح توحید که همان ولایت‌پذیری است را به مردم بشناساند.

,

خاتمی ادامه داد: ولایت‌فقیه موجود حاکم بر ایران اسلامی متصل به ولایت علی ابن ابی‌طالب(ع) است که حکومت سیاه شاهنشاهی و خدایانشان را برچید.

,

خطیب جمعه تهران با اشاره به اینکه مسئله اقتصاد مقاومتی تنها با تولید اشتغال و کار قابل‌حل است تأکید کرد: باید راهه‌ای سرمایه‌گذاری با تسهیل روش‌های جذب سرمایه و از بین بردن روش‌های اداری دست و پاگیر هموار شود.

,

وی بابیان اینکه همه شهرها به‌واسطه حماسه‌ای دارای روز ملی هستند بیان داشت: مسئولان ،فرماندار و امام‌جمعه سبزوار باید این اتفاق و حماسه را پیداکرده ومردم سبزوار به واسطه این حماسه در چنین روزی افتخار تشرف به حضور رهبری را پیدا کنند.

,

خاتمی به ظرفیت بالای حوزه علمیه سبزوار اشاره کرد و افزود: ظرفیت عظیم علما و فضلای بر خواسته از سبزوار این امکان را ایجاد کرده که سبزوار به قطب حوزوی در کشور تبدیل شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه