اخبار داغ

مدیر کل هلال احمر استان همدان:

کاری که تعطیلی ندارد/ خاطرات تلخ و شیرین یک مدیر

کاری که تعطیلی ندارد/ خاطرات تلخ و شیرین یک مدیر
مدیر کل جمعیت هلال احمر استان همدان ضمن بیان عملکرد جمعیت در طرح نوروزی، از آرزوی خود در راستای اهداف بشردوستانه و خدمت به بشریت گفت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهروز کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین ضمن تبریک آغاز سال جدید به هم میهنان، گفت: در معاونت داوطلبان طرح فرشتگان رحمت، حدود 2050 بسته کمک مواد غذایی در سطح استان، بین نیازمندان توزیع شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بهروز کارخانه ای در گفتگو با خبرنگار آوای فامنین ضمن تبریک آغاز سال جدید به هم میهنان، گفت: در معاونت داوطلبان طرح فرشتگان رحمت، حدود 2050 بسته کمک مواد غذایی در سطح استان، بین نیازمندان توزیع شد., آوای فامنین ,

 

,

وی افزود: در طرح امداد و نجات نوروزی 12 پایگاه ثابت و 4 پایگاه موقت برپا شده است و قریب به 1600 نجاتگر در این پایگاه ها با 15 دستگاه آمبولانس و 15 دستگاه آمبولانس پشتیبان آماده ارائه امداد به حادثه دیدگان هستند.

,

 

,

مدیر کل هلال احمر استان همدان ادامه داد: تیم واکنش سریع از تاریخ 1396/01/01 شروع به فعالیت خواهد کرد و 20 پست در خصوص جوانان، با عنوان طرح ایمنی و سلامت نوروزی، 5 خیمه نماز و 10 فضای دوستدار کودک، که با اهداف بشر دوستانه و هلال احمر آشنا خواهند شد. برپا شده است.

,

 

,

کارخانه ای با بیان امکان شرکت کودکان و نوجوانان در جشنواره های نقاشی، عکس، خاطر نشان کرد: در ایستگاه های کودکان با اجرای قصه گویی و رفع خستگی کودکان، آنان می توانند عکس ها و نقاشی های خود را از خاطرات مسافرت و اهداف جمعیت به سایت مربوطه ارسال کرده و در مسابقه شرکت نمایند.

,

 

,

وی با بیان اهمیت حفظ سلامت مسافران نوروزی، اظهار کرد: برنامه های بهرفت و آموزش هایی برای رانندگان، توسط مربیان هم سن و سال با راننده در راستای تأثیر بهتر و رفع خستگی اجرا خواهد شد و مسافران می توانند در کمپین نه به تصادفات جاده ای شرکت نمایند.

,

 

,

کارخانه ای به اقلام مختلف آموزش تبلیغاتی از شهرها و اماکن دیدنی اشاره کرد و افزود: مسافران نوروزی می توانند برای آگاهی و اطلاع یافتن از اماکن دیدنی به پایگاه های مستقر هلال احمر در مسیر مراجعه نمایند.

,

 

,

*خاطره تلخ و شیرین سال 95 ؟

,

وی در پاسخ به این سوال گفت: تصادفاتی که منجر به فوت سرنشینان می شود و ما شاهد اندوه مسافران و هم میهنان خود هستیم خاطراتی تلخ هستند. در آغاز مسافرت های نوروزی تا کنون 13 حادثه که 3 نفر منجر به فوت و 21 نفر هم مصدوم شده اند، بسیار غم انگیز است و حضور جوانان پرشور که با نیات خیرخواهانه در پست های امدادی بوده و تماشای شوق خدمت و هدف بزرگ بشر دوستی آنان، بسیار لذت بخش است.

,

 

,

* بهترین هدیه ای که در نوروز دریافت کردید؟

,

کارخانه ای با لبخندی ادامه داد: با افزایش سن باید عیدی بدهیم، ولی در زمان کودکی که عیدی های خود را پس انداز کردم و یک دوچرخه خریدم برایم بسیار شیرین و به یادماندنی بود.

,

 

,

* کاری که دوست داشتید در سال های قبل انجام بدهید و میسر نشده است؟ 

,

وی با اشاره به مفهوم بشر دوستی که از اصول اخلاقی انسان هاست، اذعان کرد: آرزوی من تشکیل پنزسیوم بشردوستی در ادیان بود که به دلایل کمبود امکانات مالی موفق به آن نشدم و تلاشم برای سال های آتی این است که بتوانم به این هدف برسم.

,

 

,

*حرف آخر

,

مدیر کل هلال احمر استان همدان در پایان ضمن آرزوی ایامی خوش برای هموطنان و سفر بی خطر برای مسافران نوروزی، تصریح کرد: در برنامه های آتی برای ساختن ساختمان هایی که برای جمعیت درامد زایی داشته باشد اقدام خواهیم کرد تا بتوانیم با کسب درامد بیشتر با امکانات بهتر به بشریت خدمت کنیم.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه