اخبار داغ

مدیر میراث فرهنگی بجستان مطرح کرد:

دیار «یاقوت‌های سرخ کویر» آماده استقبال از مسافرین نوروزی

دیار «یاقوت‌های سرخ کویر» آماده استقبال از مسافرین نوروزی
مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری بجستان خبر داد: ستاد خدمات سفر شهرستان بجستان متشکل از کمیته‌های ده‌گانه برنامه‌ریزی لازم را جهت استقبال از مسافرین و زائرین علی ابن موسی‌الرضا (ع) انجام و هر یک از کمیته‌ها آماده خدمات‌رسانی می‌باشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ امان اله نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار بجستان‌نیوز ضمن تبریک پیشاپیش سال جدید و آرزوی سفر خوش برای مسافرین و زوار علی ابن موسی رضا (ع) اظهار کرد: ستاد خدمات سفر شهرستان بجستان متشکل از کمیته‌های ده‌گانه اعم از اسکان، بهداشت، امداد و نجات، حمل‌ونقل، هماهنگی امور شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، انتظامی و ... برنامه‌ریزی لازم را جهت استقبال از مسافرین و زائرین علی ابن موسی‌الرضا (ع) انجام و هر یک از کمیته‌ها آماده خدمات‌رسانی می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بجستان‌نیوز,

 

,

 مدیر میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری شهرستان بجستان افزود: بجستان دارای آثار تاریخی متعدد ازجمله مساجد تاریخی همچون مسجد جامع بجستان، مسجد جامع مرندیز، مسجد ساوط و کاروانسراهای یونسی، مرندیز، فخرآباد، قاسم‌آباد، زین‌آباد، آهنگ و خار فیروزی مربوط به دوران صفویه و قاجاریه و دستکند صومعه روستای مزار و بافتهای تاریخی جزین و مزار هست.

,

 

,

وی به طبیعت بکر و کم‌نظیر این شهرستان به‌عنوان یکی از فرصت‌های گردشگری اشاره کرد و گفت: کویر شهرستان با داشتن تپه‌ها و ریگزارها و دریاچه سد کال شور همراه با غارهای بی‌نظیر همچون غار بلور، آغل سوخته، چهار قله و ... بر زیبایی منطقه افزوده است.

,

 

,

دبیر ستاد تسهیلات اجرایی خدمات سفر بجستان در خصوص اقامت و اسکان مسافرین نوروزی تصریح کرد: کمیته اسکان ستاد مستقر در مدیریت آموزش‌وپرورش با مهیا نمودن مرکز رفاهی و چندین آموزشگاه آماده پذیرش کلیه مسافران نوروزی هست و همچنین سه مجتمع رفاهی نیز در محورهای مواصلاتی شهرستان با امکانات پذیرایی و خدمات بهداشتی آماده سرویس‌دهی به مسافرین هست.

,

 

,

شهرستان بجستان در فاصله 280 کیلومتری جنوب غربی مشهد به‌عنوان یکی از دروازه‌های ورودی خراسان رضوی هست که مسافران چندین استان جنوبی و مرکزی کشور همچون هرمزگان، فارس، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی و...از این مسیر به مشهد مقدس مشرف می‌شوند.

,

 

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه