اخبار داغ

رئیس اداره اوقاف خمینی شهر خبر داد؛

اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان خمینی شهر/ پذیرش مسافران در امامزاده سیدمحمد

اجرای طرح آرامش بهاری در امامزادگان خمینی شهر/ پذیرش مسافران در امامزاده سیدمحمد
حجت الاسلام قربانی گفت: طرح آرامش بهاری خمینی شهر در چهار مرکز فرهنگی مذهبی امامزاده سیدمحسن تیرانچی، امامزاده سید نجم الدین، امامزاده سیدابراهیم محله فروشان و به صورت شاخص و استانی در امامزاده سید محمد بن زید بن امام علی بن الحسین (ع) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر در گفتگو با قلمکده با اشاره به برنامه های پیش بینی شده در ایام نوروز گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه در ایام عید باستانی نوروز از جمله برنامه های فرهنگی که در دستور کار دارد و در سراسر کشور نیز اجرا می شود، طرح آرامش بهاری است که همزمان با سال تحویل در امامزاده ها و بقاع متبرکه منتخب در شهرستان آماده پذیرایی از زائران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قلمکده,

وی افزود: این طرح در خمینی شهر در چهار مرکز فرهنگی مذهبی امامزاده سیدمحسن تیرانچی، امامزاده سید نجم الدین، امامزاده سیدابراهیم محله فروشان و به صورت شاخص و استانی در امامزاده سید محمد بن زید بن امام علی بن الحسین (ع) برگزار می شود.

,

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان خمینی شهر خاطرنشان کرد: کارهای فرهنگی بسیاری در طرح آرامش بهاری پیش بینی شده و از جمله این برنامه ها برگزاری خیمه های معرفت است و زائرانی که در این ایام به امامزاده سید محمد مراجعه کنند می تونند از امکانات طرح استفاده کنند.

,

وی با اشاره به اینکه پاسخگویی به سوالات شرعی، مشاوره در زمینه های مختلف به زائران داده می شود، اظهار کرد: مهدکودک آستانه در این ایام برای فرزندان زائران و مجاوران آستان مقدس برنامه های شاد و جذابی دارد.

,

حجت الاسلام قربانی اضافه کرد: فضاهای رفاهی مثل زائرسراها، سرویس های بهداشتی، حمام، فروشگاه و خدمات دیگری ویژه زائرانی که از استان های دیگر به این شهرستان سفر می کنند فراهم شده است.

,

وی خبر داد: روز عید نوروز و لحظه تحویل سال که ویژه برنامه ای از اذان ظهر همراه با برنامه هایی از جمله تلاوت قرآن مجلسی، مدیحه سرایی، تواشیح خوانی، سخنرانی، تحویل سال و پخش سخنرانی رهبر معظم انقلاب، نغاره زنی ویزه آستان در گلدسته های حرم و… اجرا می شود.

,

رییس اوقاف خمینی شهر ادامه داد: طرح آرامش بهاری تا ۱۵فروردین با تلاش خدام و مدیریت آستانه و همچنین دست اندرکاران بقاع مبرکه ادامه دارد و در خدمت زائران هستند.

,

وی تصریح کرد: آستان مقدس امامزاده سید محمد خمینی شهر زائرانی از کشورهای خارجی، استان های مختلف و شهرستان های همجوار داشته که میانگین در طول ایام نوروز روزانه حدود ۱۰۰۰ نفر تردد داشتند به جز روزهای شاخص مانند اول فرودین، ۱۳ فروردین شاهد جمعیتی نزدیک به ۷ هزار نفر بوده ایم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه