اخبار داغ

پیام نوروزی نماینده ولی‌فقیه در لرستان؛

اقتصاد مقاومتی در سال جدید شتاب بیشتری پیدا کند

اقتصاد مقاومتی در سال جدید شتاب بیشتری پیدا کند
در پیام نوروزی نماینده ولی فقیه در لرستان آمده است: استان لرستان در سایه وحدت و همبستگی و اخوت و برادری به عنوان استان نمونه در موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از خبرافلاک آیت الله سید احمد میرعمادی؛نماینده ولی فقیه در لرستان طی پیامی آغاز سال نو را به مردم استان لرستان تبریک گفت در این پیام آمده است:

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرافلاک, نماینده ولی فقیه در لرستان ,

یا مقلب القلوب والابصار، یا مدبر الیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال حوّل حالنا الی احسن الحال

,

عید سعید نوروز و آغاز فصل بهار را که امسال معطر به عطر ولادت با سعادت حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها)  است، به همه مردم ولایت مدار استان لرستان تبریک و تهنیت عرض می کنم.

,

نوروز یادآور حیات دوباره طبیعت و تحول و تغییر پیدا کردن و با نشاط و زیبا شدن است، انسان می تواند از بهار طبیعت درس بگیرد و ظاهر و باطن خود را تغییر دهد و هماهنگ با طبیعت از لحاظ اخلاقی و ایمانی متحول شود و در نهایت به سعادت دنیا و آخرت نایل آید.

,

جامعه نیز به وسیله افراد انقلابی و ارزش های الهی دگرگون می شود همچنان که ایران اسلامی با نهضت امام راحل (ره) تغییر یافت و امروز با هدایت و رهبری خلف صالحش مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) به یک کشور امن، قدرتمند و پیشرفته تبدیل گشته است.

,

عنایت مقام معظم رهبری مد ظله العالی در نامگذاری سالها به موضوع اقتصاد بیانگر آن است که با اجرای سیاست های اقتصاد مقاومتی علاوه بر حل مشکلات معیشتی مردم، می توان به یک نظام کارآمد و الگو تبدیل شد، اقتصاد مقاومتی یک سیاست راهبردی است که با تلاش و کوشش و مدیریت جهادی باید ادامه پیدا کند.

,

اکنون که استان لرستان در سایه وحدت و همبستگی و اخوت و برادری به عنوان استان نمونه در موضوع اقتصاد مقاومتی در کشور مطرح شد و کارهای زیربنایی خوبی در این مدت صورت گرفته است، جا دارد این حرکت در سال جاری شتاب بیشتری پیدا کند و با تلاش و کوشش مضاعف شاهد ایجاد اشتغال پایدار و بهبود معیشت و رفاه بیشتر مردم عزیز این استان باشیم.

,

اینجانب یاد و خاطره امام بزرگوار و همه شهیدان والا مقام به ویژه شهدای مدافع حرم و ۶۵۰۰ شهید استان لرستان را گرامی داشته و سال ۱۳۹۶ را به خانواده معظم شهدا و ایثارگران و شما مردم ولایت مدار لرستان تبریک عرض می نمایم و از خدای متعال طول عمر بابرکت همراه با عزت و اقتدار برای رهبر فرزانه و حکیم انقلاب اسلامی و سالی سرشار از امنیت و آرامش، برکت و معنویت، صحت و سلامت برای همه شما مسئلت دارم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه