اخبار داغ

مدیرکل بنیاد شهید استان:

برگزاری ویژه‌برنامه تحویل سال در گلزارهای شهدای اصفهان/ امیدواریم«آخرین لحظه اولین پیمان» به سراسر استان برسد

برگزاری ویژه‌برنامه تحویل سال در گلزارهای شهدای اصفهان/ امیدواریم«آخرین لحظه اولین پیمان» به سراسر استان برسد
وکیلی از برگزاری ویژه‌برنامه‌های تحویل سال در گلزارهای شهدای سراسر استان اصفهان خبر داد و گفت: مردم در ایام سال را با یاد و خاطره شهدا نو می‌کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان در گفتگو با خبرنگار صاحب‌نیوز،‌ اظهار کرد: ویژه‌برنامه‌های فرهنگی در گلزارهای شهدای سراسر استان ویژه تحویل سال برگزار می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب‌نیوز,

داریوش وکیلی بابیان اینکه در سراسر استان اصفهان 975 گلزار شهدا وجود دارد، گفت: گلزارهای شهدایی که دارای مراکز فرهنگی باشند همچون گلستان شهدای اصفهان برنامه ویژه تحویل سال با حضور اقشار مختلف مردم برگزار می‌شود و آن‌ها سال را با شهدا نو می‌کنند.

,

وی قرائت زیارت‌نامه عاشورا، پخش پیام رهبر معظم انقلاب و سپس سخنرانی رییس‌جمهور را ازجمله برنامه‌های این روز عنوان کرد.

,

وکیلی خاطرنشان کرد: بیش از هشت هزار پیکر مطهر شهدا در گلستان شهدای اصفهان آرامیده‌اند که مأوای بسیاری از افراد جامعه هستند.

,

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان اصفهان با اشاره به‌ویژه برنامه «آخرین لحظه اولین پیمان» که روز گذشته در 29 اسفندماه برگزار شد،‌گفت: این کار بیسار خوب فرهنگی 18 سال هست که پشت سر هم برگزارشده است.

,

وکیلی بابیان اینکه مردم شرق اصفهان به‌ویژه مردم منطقه خوراسگان مبدع و مبتکر آن بوده‌اند، اظهار کرد: راهپیمایی خوبی برای تجدید میثاق و گرامی داشت یاد و خاطره شهدا برگزار می‌نمایند.

,

وی اظهار امیدواری کرد: همه استان این کار بسیار خوب فرهنگی تسری پیدا کند و همه مردم در آخرین روز از سال با حضور در گلزارهای شهدا با آن‌ها میثاق ببندند و حاجت خود را از شهدا بگیرند.

,

گفتنی است استان سرافراز اصفهان بیش از 23 هزار و 500 شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده است که در آسمان نظام اسلامی ایران همچون ستارگان نورافشانی می‌کنند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه