اخبار داغ

رئیس ستاد انتخابات استان البرز خبر داد:

داوطلبان حق تعدی به خطوط قرمز انتخابات را ندارند/ استقبال چشمگیر داوطلبان انتخابات شورا در ۶ شهر البرز

داوطلبان حق تعدی به خطوط قرمز انتخابات را ندارند/ استقبال چشمگیر داوطلبان انتخابات شورا در ۶ شهر البرز
فتح الله حقیقی: باید عدالت اجرا شود و کسانی که مسئولیتی ندارند تفاوتی از نظر تبلیغات با کسانی که مسئولیت دارند نخواهند داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از البرز ۲۴ رئیس ستاد انتخابات استان البرز در حاشیه بازدید از ثبت نام داوطلبان شورای شهر کرج در محل فرمانداری این شهرستان در جمع خبرنگاران گفت: بر اساس زمانبندی ابلاغ شده توسط وزارت کشور و ستاد انتخابات کشور از ۲۵ اسفند طی ۵ روز هیات اجرایی تشکیل شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

فتح الله حقیقی افزود: با هماهنگی ناظرین شوراهای شهر و روستا، فرمانداری ها و بخشداری های البرز در بازه زمانی مذکور هیات های اجرایی تشکیل شد و امروز بر اساس گزارش اعلام شده از ۶ شهرستان استقبال بسیار خوبی توسط ثبت نام کنندگان صورت گرفته است.

,

وی اظهار داشت: ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شورای شهر از امروز آغاز شده و تا ۶ فروردین ادامه خواهد داشت و از داوطلبان می خواهیم به موقع در ستادهای ثبت نام حضور یابند چرا که روزهای آخر ثبت نام شلوغ تر خواهد شد و البته در گستره استان از داوطلبان در حد بضاعت تکریم شد.

,

حقیقی تصریح کرد: از پایان ساعت اداری امروز مشخصات دواطلبان استخراج می شود و در اختیار مراجع ۴ گانه اعم از اطلاعات، نیروی انتظامی، دادگستری و ثبت احوال قرار خواهد گرفت و دستگاه ها فرصت دارند پس از ثبت نام به مدت ۱۰ روز نتیجه بررسی خود را درباره سوابق داوطلبان به هیات اجرایی اعلام کنند.

,

وی گفت: هیات اجرایی پس از دریافت استعلام ها یک هفته فرصت دارد صلاحیت ها را مورد بررسی قرار دهد و طی صورت جلسه ای به هیات نظارت شهرستان تحویل دهند و آنها نسز به مدت زمان یک هفته به رد و یا تایید آنها اقدام نمایند.

,

حقیقی افزود: فرمانداران و بخش داران موظفند در دو روز نتایج بررسی داوطلبان را ابلاغ کرده و نامزدها نیز ۴ روز فرصت دارند به هیات نظارت استان البرز شکایت کنند و نهایتا هیات نظارت ۱۰ روز فرصت دارد صلاحیت افراد رد شده را مورد بررسی قرار دهد و پس از ۱۰ روز نتیجه آن را تحویل ستاد انتخابات استان دهد.

,

وی اظهار داشت: بخشداران و فرمانداران ۳ روز فرصت دارند آگهی داوطلبان تایید صلاحیت شده را چاپ کنند و انتشار دهند و پس از آن یک هفته فرصت تبلیغات برای داوطلبان وجود دارد و پس از آن در ۲۹ اردیبهشت ۹۶ همزمان با انتخابات ریاست جمهوری انتخابات شورای شهر نیز برگزار خواهد شد.

,

وی تصریح کرد: هیچ کسی حق ندارد از تریبون های رسمی علیه کسی صحبت کند و از امکانات دولتی استفاده کند و شورای شهر فعلی حق تبلیغ و استفاده از امکانات فعلی را نخواهند داشت و یقین بدانند موارد مذکور از ماه ها قبل توسط فرمانداران فایل های ایجاد شده ثبت و ضبط شده است و می تواند در تایید صلاحیت ها موثر باشد.

,

رئیس ستاد انتخابات استان البرز در خاتمه خاطر نشان داشت: باید عدالت اجرا شود و کسانی که مسئولیتی ندارند تفاوتی از نظر تبلیغات با کسانی که مسئولیت دارند نخواهند داشت و البته پیش از تبلیغات انتخابات با داوطلبان تایید شده جلسه گذاشته و خطوط قرمز را به داوطلبان اعلام خواهیم کرد و کسی حق تعدی به خطوط قرمز انتخابات را ندارد و امیدواریم تمهیدات اندیشیده شده موجب برپایی انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه شود و با رقابت و امنیت زمینه انسجام ملی فراهم شود.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه