اخبار داغ

فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور خبر داد:

دستگیری دو سارق با 8 فقره سرقت در نیشابور

دستگیری دو سارق با 8 فقره سرقت در نیشابور
پلیس با دستگیری دو سارق حرفه ای خودرو و داخل خودرو در شهرستان نیشابور هشت فقره سرقت را کشف کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سرهنگ بیات مختاری فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در تشریح این خبر به خبرنگار عطارنیوز گفت: در پی وقوع دو فقره سرقت خودرو در محدوده شمال شهر نیشابور شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.
وی افزود: ماموران این فرماندهی با استفاده از سرنخ های بجامانده و اظهارات مالباختگان تحقیقات گسترده ای را شروع و یکی از سارقان را شناسایی کردند.
وی تصریح کرد: کارآگاهان پلیس پس از هماهنگی قضائی در اقدامی ضربتی سارق را دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش تعداد زیادی وسایل داخل خودرو از قبیل آچار، چرخ زاپاس، باطری و .. کشف کردند.
بیات مختاری خاطر نشان کرد: متهم 31 ساله که فردی سابقه دار است در مواجهه با مستندات کشف شده به سرقت پراید و کامیون و هم چنین هشت فقره سرقت داخل خودرو با همدستی دوست 22 ساله اش اعتراف کرد .
وی با اشاره به دستگیری همدست متهم عنوان کرد: با هماهنگی قضائی تحقیقات از آنان برای کشف دیگر جرائم احتمالی ادامه دارد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور در پایان از شهروندان خواست: خودروهای خود را به سیستم ایمنی مجهز کرده و از نگهداری اشیاء و اموال قیمتی ، وجه نقد، در خودروها خودداری و هر گونه تردد مشکوک در اطراف خودروها را بلافاصله به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.
انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عطارنیوز , عطارنیوز ,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه