اخبار داغ

عملیات گسترده تروریستها ناکام ماند/ بازگشت وضعیت عادی به «جوبر» دمشق

عملیات گسترده تروریستها ناکام ماند/ بازگشت وضعیت عادی به «جوبر» دمشق
نیروهای سوری همه نقاطی را که تروریستها در شمال جوبر دمشق بدان نفوذ کرده بودند آزاد کردند، همه تروریستها را از پای درآوردند و وضعیت را به حالت عادی بازگرداندند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جبهه النصره و سایر گروههای تروریستی یکشنبه (روز گذشته) به مراکز نظامی و ساختمانهای مسکونی اطراف منطقه «جوبر» واقع در شرق دمشق حمله کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

برخی از منابع خبری معارض و سعودی مانند العربیه چند ساعت پس از آغاز عملیات تروریستها مدعی شدند که عناصر تروریستی توانستند گاراژهای منطقه «العباسیین» را اشغال کنند.

,

تروریستها در ادامه عملیات وارد محوطه شماری از مناطق نظامی و مسکونی در محور کارگاه «کراش» و شرکت ریسندگی منطقه جوبر شدند و ارتش سوریه با آنان درگیر شد.

,

شبکه خبری «الجزیره» نیز اعلام کرد که هدف تروریستها از این عملیات این است که محله های القابون و جوبر را به یکدیگر وصل کنند.

,

منابع خبری سوری صبح امروز دوشنبه اعلام کردند که نیروهای سوری همچنان به عملیات خود در شمال جوبر ادامه میدهند و توانستند پس از پیشروی در کارگاه کراش، این منطقه را آزاد کنند.

,

به گزارش خبرنگار «سانا»، در جریان این درگیری شمار زیادی از تروریستهای النصره و عناصر همپیمان آن کشته شدند.

,

جنگنده های سوری نیز با آغاز عملیات خود، چندین مرکز تحت اشغال تروریستها را هدف قرار دادند.

,

لحظاتی پیش این خبرنگار، اعلام کرد که ارتش سوریه همه نقاطی را که تروریستها بدان نفوذ کرده بودند آزاد کرد و همه تروریستها را از پای درآورد و وضعیت را به حالت عادی بازگرداند.

,

یک منبع نظامی نیز خبر داد که در جریان عملیات نیروهای سوری سرکرده های خارجی النصره نیز از پای درآمدند و مراکز فرماندهی آنان از بین رفت.

,

شبکه خبری المنار نیز اعلام کرد که ارتش سوریه موفق شد ضمن تأمین امنیت منطقه العباسیین، کنترل شرکت برق، کارگاه ریسندگی و ساختمانهای اطراف آن را به دست گیرد.

,

انتهای پیام/ط

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه