اخبار داغ

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

مسئولین در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی بی راهه رفته اند/ مدیران رفاه زده درد مردم محروم را نمی فهمند

مسئولین در عمل به سیاست های اقتصاد مقاومتی بی راهه رفته اند/ مدیران رفاه زده درد مردم محروم را نمی فهمند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: اگر عمل در اقتصاد مقاومتی توسط مسئولین اجرایی کافی بود تذکرات سال جدید رهبر انقلاب هم به گونه دیگری بود اما ظاهرا مسئولین به بی راهه رفته اند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا شهاب نادری در گفتگو با سراب روانسر، با تبریک حلول سال جدید اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب سال گذشته را به عنوان "اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل" نامگذاری کردند و تاکید مجدد ایشان در شعار سال جدید در زمینه اقتصاد مقاومتی به معنای این است که مسئولین بی راهه رفته اند هرچند که رئیس جمهور نیز از مقام معظم رهبری تذکر گرفت.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سراب روانسر,

 

,

نادری گفت: مسئولین بایستی برای حل مشکلات به صورت جدی پای کار بیایند، اکنون دیگر زمان شعار نیست و باید بصورت عملی کارها را انجام داد.

,

 

,

نماینده مردم اورامانات در مجلس شورای اسلامی افزود: مسئولین باید چاره ای بیاندیشند و با فراهم کردن شرایط تولید و اشتغال کشور را از شر مشکل بیکاری که فراگیر شده و بیداد می کند رها سازند.

,

 

,

وی تصریح کرد: برخی مسئولین چون خود از امکانات رفاهی کافی برخوردار هستند درک درستی از مسائل ندارند و نمی دانند که مشکلات معیشتی و بیکاری چه بر سر مردم آورده است.

,

 

,

 نادری با بیان اینکه استان کرمانشاه نمونه بارز مشکل بیکاری است، گفت: اکنون رهبر معظم انقلاب با درایت خود وارد عمل شده اند و با انتخاب شعار سال به همگان معظلات و مشکلات را گوشزد کردند، امیداریم که دولت در مدت زمان باقیمانده کاری انجام دهد و در راستای تحقق شعار سال حرکتی کند.

,

 

,

عضو کمیسون اقتصادی مجلس با بیان اینکه مسئولین در زمینه تولید و اشتغال وظایف خود را انجام دهند، اظهار داشت: متأسفانه شاهد هستیم در نبود کارخانه و کارگاه های تولیدی فعال چه بر سر استانهایی مانند کرمانشاه آمده است که این نشان از بی تدبیری مسئولین دارد و باید برای آن چاره ای اندیشید.

,

 

,

نادری تاکید کرد: انتخاب شعار سال با عنوان "اقتصادمقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی رهبر انقلاب در راستای رفع مشکل بیکاری جامعه است و نشان از آگاهی و اشراف مقام معظم رهبری بر مسائل کشور دارد.

,

 

,

 نماینده مردم پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی در پایان با بیان اینکه راه نجات جوانان در حل مشکل تولید و اشغال است، گفت: ما حامی مسئولین خدمتگزار و آنهایی که دست گیر مردمان مناطق محروم هستند و در راستای اهداف و بیانات رهبری پیش می رود هستیم، نه مسئولینی که در عمل به وظایفشان خیانت می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه