اخبار داغ

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مطرح کرد؛

دغدغه رهبر انقلاب توجه به زندگی مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است/ دولت و مجلس مسیر را بشناسند

دغدغه رهبر انقلاب توجه به زندگی مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است/ دولت و مجلس مسیر را بشناسند
نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلای با بیان اینکه دغدغه رهبر انقلاب توجه به زندگی مستضعفان به عنوان صاحبان اصلی انقلاب است، گفت: دولت و مجلس مسیر را بشناسند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا حسن سلیمانی در گفتگو با دیوانگاه ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو در خصوص نامگذاری امسال به عنوان "اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" از سوی مقام معظم رهبری اظهار داشت: منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص شعار سال واضح و روشن بود و آن تأکید همیشگی معظم له بر اساس اهداف تشکیل نظام اسلامی، توجه به برنامه ریزی و ایجاد شرایط مناسب برای زندگی مستضعفان به عنوان صاحبان انقلاب است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, دیوانگاه,

 

,

سلیمانی افزود: برنامه ریزی امسال از سوی رهبر معظم انقلاب در قالب "اقتصاد مقامتی، تولید و اشتغال"عنوان شد و این به معنای استفاده درست از شرایط موجود، قابلیت های طبیعی و نیروی انسانی متخصص در سایه وحدت است تا بتوان با استفاده از این ظرفیت ها آنها را تبدیل به سرمایه ملی و در نهایت اشتغال کرد.

,

 

,

 نماینده مردم هرسین، صحنه و کنگاور در مجلس شورای اسلامی گفت: رهبر معظم انقلاب  اسلامی در فرمایشات خویش از فشار های اقتصادی در زندگی مردم اظهار نگرانی کردند که به جا و منطقی از سوی معظم له بیان شد.

,

 

,

وی تصریح کرد: نامگذاری امسال به عنوان  " اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال" راه درست را برای حرکت مسئولین و مردم در مسیر استقلال و توسعه به روشنی ترسیم کرده است.

,

 

,

سلیمانی در ادامه افزود: مجلس و دولت باید با حساسیت ویژه ای منویات مقام معظم رهبری در خصوص شعار سال را دنبال کنند و چه در حوزه قانون گذاری و چه در حوزه اجرا هماهنگ عمل کنند تا زمینه تولید و اشتغال فراهم شود.

,

 

,

سلیمانی با اشاره به آمار بیکاری در استان کرمانشاه خطاب به همه مسئولین، تاکید کرد: با اتخاذ تدابیر مناسب زمینه پویایی واحدهای تولیدی و کاهش نرخ بیکاری در استان را به منظور تحقق فرامین رهبر معظم انقلاب در زمینه اقتصاد مقاومتی فراهم آورند.

,

 

,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس در پایان گفت: باید با مجموعه نگری آبادانی، رفاه و اشتغال را که مد نظر نظام اسلامی است برای مردم فراهم کنیم  و در این مسیر گام برداریم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه