اخبار داغ

نماینده مردم شهرستان های گرمساروآرادان در مجلس:

توجه به برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶به اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور

توجه به برنامه ششم توسعه و بودجه ۹۶به اقتصاد مقاومتی و توسعه کشور
نماینده مردم شهرستان های گرمسار وارادان گفت:سال۹۵با توجه به برخی حوادث تلخ در بخش های مختلفی رخدادهای مهمی داشتیم که توسعه کشور و افزایش رشد اقتصادی از جمله مهم ترین آنهاست
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از گرمسارآنلاین غلامرضا کاتب،نماینده مردم گرمسار وارادان در مجلس ضمن تبریک سال نو در گفتگو  اختصاصی با خبرنگار گرمسارانلاین ما افزود:مصادف شدن آغاز سال نو و نوروز باستانی با ولادت حضرت زهرا(س)می تواند خیرات بسیار فراوانی باشد و این نمعت بزرگی است  که مردم ایران اسلامی ان را قدر بدانند .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گرمسارآنلاین,

کاتب در ادامه به حوادث تلخ سال۹۵اشاره کرد و اظهارداشت:سال  95 نیز تلخی ها و شیرینی های مختلفی را به همراه داشت که حوادث روزهای پایانی سال  گذشته  دل بسیاری از هموطنان  کشورمان را به  درد آورد .

,

 از دست دادن تعدادی از زائران علی ابن الموسی الرضا(ع) در حادثه قطار تبریز-مشهد  و شهادت تنی چند از اتش نشانان در حادثه غم بار و تاسف بر انگیز پلاسکو  از جمله این تلخی ها سال  گذشته در کشور ایران اسلامی بود .

,

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی در ادامه به تصویب برنامه ششم توسعه وبودجه ۹۶در حول محور توسعه وتوجه به محرومیت زدایی رادر کشور از افتخارات مهم مجلس در سال۹۵دانست و گفت :افزایش صادرات فروش نفت و رشد اقتصادی کشور با توجه به امار از افتخارات و خبرهای خوش اقتصادی است  که می تواند نوید خبرهای خوبی از جنس  توسعه و پیشرفت را در کشور به همراه داشته باشد .

,

رئیس فراکسیون اشتغال و تولید مجلس شورای اسلامی به رشد اقتصادی  بیش از 7 درصد ایران در سال گذشته و تعجب بسیاری از کشور های دنیا  خبردادو تصریح کرد: این پیشرفت و رونق اقتصادی  نشان  از عزم ملی  و وفاق دولت  و مجلس شورای اسلامی  کشورمان بود و نمایندگان برای تصویب  لوایح و طرح های اقتصادی کشور هیچ گاه خسته نمی شدند و آن را  دقیق بررسی می کردند .

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه