اخبار داغ

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی:

رهبر انقلاب چالش ها و ضرورت های کشور را به درستی تشخیص دادند/ ضرورت تلاش مسئولین و همراهی مردم برای رفع چالش های اقتصادی

رهبر انقلاب چالش ها و ضرورت های کشور را به درستی تشخیص دادند/ ضرورت تلاش مسئولین و همراهی مردم برای رفع چالش های اقتصادی
کمالی پور گفت: ا در حوزه اقتصاد، مشکلات خاصی داریم و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کاملا نشان دهنده آن است که باید در این زمینه فکر اساسی صورت گیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یحیی کمالی پور نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با  آرمان کرمان ضمن عرض تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در رابطه با شعار سال  که از سوی مقام معظم رهبری به نام «اقتصاد مقاومتی،تولید اشتغال» نامگذاری شده است، گفت: آنچه که مقام معظم رهبری به عنوان شعار سال اعلام کردند در واقع چالش های اساسی، عمده و فرا روی کشور است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ,  آرمان کرمان ,

عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس تصریح کرد: ما در حوزه اقتصاد، مشکلات خاصی داریم و شرایط اقتصادی حاکم بر کشور کاملا نشان دهنده آن است که باید در این زمینه فکر اساسی صورت گیرد.

,

وی با تاکید براینکه راه مبارزه با این چالش ها، توجه به اقتصاد مقاومتی است، عنوان کرد: اقتصاد مقاومتی زمانی تحقق پیدا می کند که از تولیدات داخلی حمایت شده و به افزایش آن کمک کنیم.

,

کمالی پور اذعان داشت: از سوی دیگر با بحران دیگری در حوزه اشتغال مواجهیم که تعداد جوانان بیکار کشور را نشان می دهد لذا رهبر انقلاب  چالش ها و ضرورت های کشور را به نحو صحیح تشخیص دادند.

,

نماینده مردم جیرفت و عنبرآباد در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: انتظار داریم که مسئولین نظام و همچنین رؤسای قوای سه گانه  با همراهی مردم این چالش ها را برداشته و شاهد توسعه هرچه بیشتر کشور ورفع نگرانی مردم در راستای اشتغال جوانان باشیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه