اخبار داغ

آماده‌باش راهداری در ایام نوروز

آماده‌باش راهداری در ایام نوروز
راه فاروج-رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده شهرستان فاروج با اشاره به آماده‌باش نیروهای این اداره در ایام نوروز، گزارشی از اکیپ‌ها و خدمات راه داری در ایام نوروز ارائه داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از راه فاروج؛ رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان فاروج در گفتگو با راه فاروج ضمن عرض تبریک و شادباش عید باستانی نوروز به‌تمامی همشهریان و به‌ویژه کارکنان اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان، اظهار داشت: در ایام نوروز گشت‌های ویژه راهداری تدارک دیده‌شده که در محور اصلی و روستایی در حال تردد و سرکشی و خدمت‌رسانی می‌باشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه فاروج,

وی در ادامه افزود: ایستگاه‌های بین جاده‌ای نیز تدارک دیده‌شده که با ارائه نقشه و یک سری اطلاعات از کل استان خراسان شمالی به مسافران خدمت‌رسانی می‌کنند. همچنین پذیرایی با میوه، شیرینی و آب جوش صلواتی در این ایستگاه‌ها در دسترس مسافران قرار دارد.

,

مهندس هومن وکیلی همچنین اضافه کرد: یک سری شیفت‌ها هم در راهدارخانه مرکزی اداره راهداری و حمل نقل جاده‌ای در داخل شهرستان فاروج مستقر هستند که آن‌ها هم به‌صورت 24 ساعته آماده ارائه خدمات هستند و در صورت بروز مشکل و حادثه جهت پاک‌سازی صحنه و هدایت ترافیک به سمت بی‌خطر به منطقه اعزام خواهند شد.

,

وی همچنین بیان کرد: یکسری گشت‌های سبک هم در محورها به‌صورت شیفتی مشغول پاک‌سازی حریم و سطوح جاده‌ها می‌باشند. همچنین بنر و تابلوهایی ویژه نوروز تدارک دیده‌شده که در محل‌های مختلف شهرستان نصب‌شده و توضیحات و نکات ایمنی را به رانندگان گوشزد خواهد کرد.

,

وکیلی در ادامه اظهار داشت: این گشت‌ها و اقدامات ویژه از تاریخ 25 اسفند تا 20 فروردین که آماده‌باش همه دستگاه‌های خدمات‌رسانی است برقرار بوده و به‌صورت شیفت‌های 24 ساعته انجام فعالیت خواهند کرد.

,

وی در ادامه افزود: روزانه 7 نفر در این شیفت‌های 24 ساعته فعالیت خواهند داشت که شامل دستگاه سبک، اکیپ مکانیزیسین، اکیپ کارگر راهداری و دو دستگاه سنگین لودر و گریدر به‌صورت آماده‌باش در محل اداره و راه‌های شهرستان مشغول فعالیت در ایام نوروز هستند.

,

وکیلی در گفتگو با خبرنگار راه فاروج اظهار داشت: با توجه به شرایط جوی احتمال می‌رود که بارش در ایام نوروزی داشته باشیم، علاوه بر بخش مرکزی شهرستان، برخی از دستگاه‌های ما نیز در دهستان سنگر مستقر بوده و در حال آماده‌باش هستند. اگر به هر دلیلی اختلالی در این مسیرهای تردد به وجود بیاید این دستگاه‌ها آمادگی کامل دارند که کار اجرایی را انجام داده و نسبت به بازگشایی مسیر اقدام کنند. حتی دستگاه‌های شن و نمک‌پاشی ما نیز آماده هستند تا اگر برودت و یخبندانی پیش بیاید آمادگی کامل راداریم تا در طول محور عملیات انجام دهیم.

,

لازم به ذکر است که شماره 141 در تمام کشور آماده پاسخ گوئی به هم‌وطنان در رابطه با مشکلات راهداری است.

,

 

,

پایان خبر /.77

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه