اخبار داغ

نام نویسی ۴۱۶ داوطلب در روز اول ثبت نام انتخابات شوراهای البرز

نام نویسی ۴۱۶ داوطلب در روز اول ثبت نام انتخابات شوراهای البرز
در نخستین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز ۴۱۶ داوطلب ثبت نام کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از البرز ۲۴ نخستین روز از انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستاها در شهرستان های استان البرز درحالی سپری شد که قریب به ۴۱۶ داوطلب با حضور در مراکز مستقر در فرماندری ها نسبت به ثبت نام اقدام کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, البرز ۲۴ ,

با اتمام زمان ثبت نام در اولین روز فرماندار شهرستان کرج در جمع خبرنگاران  ثبت نام داوطلبین شهرهای تابعه شهرستان کرج را شامل شهرهای کرج؛ ماهدشت؛ کمالشهر؛ گرمدره؛محمدشهر و آسارا اعلام کرد. 

,

علی قنبر زمانی افزود: در پایان ساعت اداری امروز ۳۰ اسفند ماه؛ ۱۲۹ داوطلب در فرمانداری کرج ثبت نام کرده اند که از این تعداد کرج ۸۸ داوطلب؛ کمالشهر ۱۶؛ ماهدشت ۱۳؛ محمدشهر ۹؛ گرمدره ۲؛ و آسارا ۱ داوطلب داشته اند.

,

و اما در مجموع مراکز استان البرز درحالی ۴۱۶ نفر در روز اول ثبت نام کردند که معاون سیاسی استاندار البرز در جمع خبرنگاران گفت: از مجموع این تعداد ۱۵۷ نفر در کرج،۵۲ نفر در فردیس و ۱۴۳ نفر در ساوجبلاغ ثبت نام کرده اند.

,

فتح الله حقیقی افزود: در طالقان ۳۲ نفر، اشتهارد ۱۳ نفر و نظر اباد ۱۹ نفر اسامی خود را برای شرکت در انتخابات شوراها به ثبت رساندند و ثبت نام در روزهای تی تا ۶ فروردین ادامه خواهد داشت.

,

شایان ذکر است تایید صلاحت داوطلبان از تاریخ هفتم فروردین ماه ۹۶ تا ۱۶ فروردین و رسیدگی به صلاحیت داوطلبان در هیئت‌ های اجرایی از ۱۷ تا ۲۳ فروردین ماه به مدت ۷ روز ادامه دارد.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه