اخبار داغ

تکذیب شایعه دستگیری یکی از نزدیکان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس+اصل ماجرا

تکذیب شایعه دستگیری یکی از نزدیکان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس+اصل ماجرا
یک مقام قضایی خبر داد:شایعه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یکی از نزدیکان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی صحت ندارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از رامهرمزنیوز،ماجرا از این قرار است که چند شب پیش و در پی گزارش های واصله به پاسگاه سلطان آباد مبنی بر حفاری در اطراف روستا، ماموران نیروی انتظامی به محل اعزام شدند.

ماموران پس از حضور در محل با یک دستگاه بیل مکانیکی مواجه شدند که پس از تحقیق و بازجویی مشخص شد این بیل مربوط به پیمانکار راهسازی بوده که مجوز های لازم را از سوی جهاد کشاورزی و محیط زیست اخذ کرده بود.

پس از تحقیقات کامل مشخص شد هیچگونه انگیزه ای مبنی بر حفاری وجود نداشته و از آنجا که هیچ مدرکی دال بر اینکه بیل مکانیکی برای بدست آوردن اشیا باستانی اقدام به حفاری کرده وجود نداشت و منطقه نیز از مناطق ممنوع حفاری نبود، بازداشت شدگان بلا قید آزاد شدند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رامهرمزنیوز,
,
,
,
,

در این رابطه یک مقام قضایی خبر داد:شایعه منتشر شده در فضای مجازی در خصوص دستگیری یکی از نزدیکان نماینده رامهرمز و رامشیر در مجلس شورای اسلامی صحت ندارد.

وی گفت:خط قرمز ما قانون است و با هنجارشکنان و قانون گریزان و افرادی که در فضای مجازی قصد تشویش اذهان عمومی را داشتند برخورد قانونی می شود.

رامهرمزنیوز در گزارشات بعدی ابعاد دیگر این ماجرا و افراد پشت صحنه و نیت پلیدشان را تشریح می کند.

,
,
,
,
,

 

,

انتهای خبر/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه