اخبار داغ

امام جمعه اردکان:

اگر دو سال ما مساوی باشد مغبون هستیم

اگر دو سال ما مساوی باشد مغبون هستیم
امام جمعه اردکان گفت: اگر خدای نکرده در سال جدید تغییر و پیشرفتی در رفتار و اعمال و اخلاق ما ایجاد نشود خسارت زده هستیم. جایی که پیامبر (ص) می فرمایند اگر دو روز یک نفر مساوی باشد مغبون است ، اگر دو سال ما مساوی باشد آیا مغبون نیستیم!؟
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به  نقل از  اردکان گویا، امام جمعه اردکان در جمع نماز گزاران مسجد زیرده در اولین نماز فریضه مغرب و عشا در سال جدید ضمن تبریک سال جدید به  نمازگزاران ، از درگاه خداوند متعال سالی سرشار از برکت و عافیت و معنویت برای آنها مسالت کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  اردکان گویا،,
وی به آیه ای از قرآن کریم در وصف حضرت عیسی علیه السلام که فرمود خداوند مرا مبارک قرار داده اشاره کرد و با بیان روایتی از معصوم در ذیل این آیه اظهار داشت: منظور از مبارک بودن این است که انسان وجودش با برکت باشد و برکت وجودی انسان طبق روایات در این است که در راه تعلیم علم به دیگران و نفع رسانیدن به آنها تلاش کند و ان شا الله با این تفسیر سال جدید بر همه ما مبارک باشد و در راه کسب کمال و خدمت به خلق خدا بیش از پیش موفق باشیم.
,
وی همچنین اضافه کرد: اگر خدای نکرده در سال جدید تغییر و پیشرفتی در رفتار و اعمال و اخلاق ما ایجاد نشود خسارت زده هستیم. جایی که پیامبر (ص) می فرمایند اگر دو روز یک نفر مساوی باشد مغبون است ، اگر دو سال ما مساوی باشد آیا مغبون نیستیم!؟
,
 
,
انتها پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه