اخبار داغ

به بهانه سقوط کودک ٢ ساله در جویبار اهرم؛

مسئولان تنگستان به فکر آراستگی، مردم نگران کودکان

مسئولان تنگستان به فکر آراستگی، مردم نگران کودکان
اولین خبر سال 1396 سایت تنگستان نما با آه جانسوز مردم شهر آغاز شد گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست و بهار رسانه تنگستان با داغ دل مردم از کودک 2 ساله ای که در جویبار درون شهر می گذرد شروع شد سال نو را خدمت مسئولین که چشم بسته از کنار صدای اتفاقات شهر می گذرد تبریک عرض می کنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از تنگستان نما، کودک ۲ ساله در مرکز شهر اهرم در محله دشتی در کانال آب افتاد متاسفانه به رحمت خدا پیوست و در این حادثه کودک دختر 2 ساله کنار کانال آب در حال بازی بود به داخل کانال آب سقوط کرد و جان خود را از دست داد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تنگستان نما,

اولین خبر سال 1396 سایت تنگستان نما با آه جانسوز یک خانواده ای در اهرم آغاز شد گفته اند سالی که نکوست از بهارش پیداست و بهار رسانه تنگستان با داغ دل خانواده که کودک 2 ساله ای خود که در جویبار درون شهر می گذرد شروع شد سال نو را خدمت مسئولین که چشم بسته از کنار صدای اتفاقات شهر می گذرد تبریک عرض می کنم.

, .,

, ,

امیدوارم مسئولین سال خوبی با گذر گاه های شهر داشته باشند این ناله مردم است که حکایت می کند و خبرنامه ها نقال های هستند که فقط آن را به زبان مردم می سرآید.

,

در سال جدید نظاره گر داغ خانواده کودک 2 ساله ای هستیم که عید آغازین آنان را به بی تدبیری مسئولین به سوگ و ماتم بچه از دست رفته اشان در جویبارهای شهر حکایت دارد.

, .,

بارها اتفاقاتی برای مردم شهر در این جویبارها افتاده یا دانش آموز مدرسه ای در هوای سرد در آن افتاده یا مسافری که به تاریکی شهر و اینک راه را نمی دانسته و یا کودکانی که بارها مادرشان قلبشان در تپش است که نکند بچه هایشان درب حیاط در جوی رفته باشد آخر تا کی مادر نگهبان بچه اش باشد.

, .,

, ,

اگر او نگران جان بچه اش می باشد پس مسولین نیز این نگرانی مادرانه باید وجودشان باشد و قبل از اتفاقات ناگوار چاره ای بی اندیشند و همان گونه که فکر وضعیت خود با کت و شلواری و آراسته در جلسات هستند آن لحظه به فکر چین و چروک های خسته و نگرانی مردم نیز باشند این اتفاق نیفتد.

,

اداره آبیاری منطقه ای تنگستان باید مثل آب عمل نماید همیشه فکرش روان باشد و هر لحظه غفلت از دست دادن جان عزیزان و یا خسارت های دیگر می باشد و همان گونه که فکر وضعیت خود با کت و شلوار و ماشین خود هستند و به جای کاغذ های که راه بر ما  گم می کند زمین صاف تنگستان را بنگرید و به فکر آبادی شهرستان باشید.

,

 

,

چندین بار کودکان به واسطه این جویبارها اتفاقاتی برایشان افتاده است و در فصل تابستان مردم شهر از بو نامطبوع و وجود اشغال های جمع شده و جانواران دیگر گله مند هستند اما یک سوال از مسئولین داریم که چگونه جواب پدر ومادر دلسوخته این کودک 2 ساله خواهند داد.

, .,

شهر ما پازلی است که تا به سامان رسیدن آن وضعیتش بارها باید جور جین شود تا شاید مانند قله زائر خضرخان اهرمی نام شورشش نقل زبان ها شود.

, .,

مسئولین خدمت را چون خونی که در بدن خود جریان دارد بدانند و لحظه ای غفلت آنان و به باعث خاموشی خانوده و شهر منجر نشود!

,

مردم همچنان چشم به  فرماندار شهرستان تنگستان و استانداراستان بوشهر و  حمایت های فکری و اندیشمندانه آنان هستند تا بتوانند با حضور تدبیرهایشان بر افق روشن شهر نمایان شود.

,

با این چیزهای کوچک ما درگیر می باشیم و اگر اتفاقی مثل شهرستان دیر پیش آید دیگر نباید چیزی از شهر باقی بماند پس پیش گیری بهتر از درمان می باشد.

,

 

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه