اخبار داغ

معاون عمرانی استانداری کرمان:

بارندگی های آغاز سال خسارتی برای استان در پی نداشت/اطلاع رسانی کافی در تمامی مسیرهای خطرآفرین انجام شده است

بارندگی های آغاز سال خسارتی برای استان در پی نداشت/اطلاع رسانی کافی در تمامی مسیرهای خطرآفرین انجام شده است
معاون عمرانی استانداری کرمان گفت: مسیر ارتباطی بافت و سیرجان هم یکی دوساغت قطع شد که با کم شدن بارندگی مسیر برقرار شد و در استان مشکل خاصی وجود ندارد و مسیر فهرج به ایرانشهر هم که به علت طوفان شدید دیشب مسدود شده بود دوباره با کاهش ریزگردها بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالقاسم سیف الهی معاون عمرانی استانداری کرمان در گفتگو با خبرنگار شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان با توجه به بارش های ابتدای سال گفت: با توجه به پیش بینی ها و اطلاع رسانی که صورت گرفته بود در غرب استان در 24 ساعت گذشته بارندگی داشتیم که تقریبا تا ساعت 6 امروز صبح در منطقه لاله زار، بردسیر، بافت و رابر بیشترین بارندگی ها را داشتیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی آرمان کرمان ,

سیف الهی ابراز کرد: در حوزه بردسیر پیش بینی می شد که آب وارد شهر شود که در شب گذشته تا ساعت 4 صبح تعدادی دستگاه بولدوزر و لودر با امکاناتی که راهداری و شهرداری در اختیار گذاشتند و همچنین حضور فرماندار بردسیر در منطقه اتفاقی در بردسیر اتفاق نیفتاد و در منطقه بافت سد بافت نیز  آب گیری شد و دریچه های تحتانی آن با حدود 30 متر مکعب در ثانبه آب از آن ها خارج می شود که در مسیز رودخانه اطلاع رسانی شده است علاوه بر آن سد تنگوئیه سیرجان نیز سریز کرده است که به روستاهایی که در مسیر آن قرار داشتند قبلا اطلاع رسانی کردیم و اتفاق خاصی تا کنون نیفتاده است.

,

معاون عمرانی استانداری کرمان در ادامه تشریح کرد: در منطقه جیرفت هم ورودی آب سد جیرفت به 800متر مکعب در ثانیه رسیده است و در حال حاضر به صورت سریز حدود 700 متر مکعب آب از سد خارج می شود و به جیرفت و عنبر آباد آماده باش داده شده است که مشکل خاصی تا کنون نداشته ایم.

,

وی با بیان اینکه مسیر رودبار به کهنوج از مسیر قلعه گنج مسدود شده است، تصریح کرد: که این مسیر به علت آب نمایی بودن ممکن است خطر آفرین باشد به همین علت راه فرعی را بسته ایم تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

,

سیف الهی در پایان خاطر نشان کرد:مسیر ارتباطی بافت و سیرجان هم یکی دوساغت قطع شد که با کم شدن بارندگی مسیر برقرار شد و در استان مشکل خاصی وجود ندارد و مسیر فهرج به ایرانشهر هم که به علت طوفان شدید دیشب مسدود شده بود دوباره با کاهش ریزگردها بازگشایی شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه