اخبار داغ

فرماندار کرمان مطرح کرد؛

رکورد ثبت نام شوراهای شهر،شهرستان کرمان شکسته شد/۲۵ نفر کاندیدای شورای شهر کرمان هستند

رکورد ثبت نام شوراهای شهر،شهرستان کرمان شکسته شد/۲۵ نفر کاندیدای شورای شهر کرمان هستند
فرماندار کرمان گفت:تاکنون ۴۰ نفر کاندیدای شوراهای شهرهای شهرستان کرمان شده اند که برای روز ابتدایی ثبت نام رکورد مناسبی بوده است و تا به الان این تعداد سابقه نداشته است و از این تعداد ۲۵ نفر مربوط به شهر کرمان هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  آرمان کرمان ؛ ثبت نام از داوطلبان پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا کرمان از ساعت ۸ صبح آخرین روز سال ۹۵ در محل فرمانداری این شهر آغاز شد .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان ,

محمد علی توحید فرماندار کرمان در گفتگو با خبرنگار ما ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن سال جدید در خصوص میزان حضور نامزدها این دوره از انتخابات شوراهای شهر کرمان گفت:در اولین روز ثبت نام انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ، فرمانداری کرمان شاهد حضور تعداد زیادی از داوطلبین بود که لحظات اول را برای ثبت نام انتخاب کرده بودند.

,

فرماندار کرمان با اشاره به اینکه تعداد شهرهای شهرستان کرمان ، ۱۳ شهر می باشد، تصریح کرد: تاکنون ۴۰ نفر کاندیدای شوراهای شهرهای شهرستان کرمان شده اند  که برای روز ابتدایی ثبت نام رکورد مناسبی بوده است و تا به الان این تعداد سابقه نداشته است و از این تعداد ۲۵  نفر مربوط به شهر کرمان هستند.

,

 

,

انتهای پیام/م

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه