اخبار داغ

استاندار مرکزی در حاشیه آیین استقبال از مسافران نوروزی:

تحقق شعار سال در سایه رفع موانع تولید محقق می شود

تحقق شعار سال در سایه رفع موانع تولید محقق می شود
استاندار مرکزی گفت: برای تحقق شعار سال رونق واحدهای تولیدی استان مرکزی را به جد دنبال خواهیم کرد چرا که معتقد هستیم رفع موانع تولید اشتغال جوانان را به همراه خواهد داشت.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از اراک امروز؛ محمود زمانی قمی استاندار مرکزی در حاشیه آیین استقبال از مسافران نوروزی در جمع خبرنگاران گفت: استان مرکزی آماده پذیرایی از مسافران نوروزی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, اراک امروز,

زمانی قمی اظهار کرد: مسئولین استان از ماه قبل با برگزاری جلسات ستاد سفر و تکشیل کمیته های مختلف برنامه ریزی های لازم را برای استقبال از مسافران نورزوی انجام داده است.
وی به نامگذاری سال ۹۶ از سوی رهبر معظم انقلاب تحت عنوان سال اقتصاد مقاومتی و تولید – اشتغال اشاره کرد و گفت: مسئولین استان مرکزی از همه ظرفیت ها به منظور تحقق شعار سال استفاده خواهند کرد.

,
,

استاندار مرکزی بیان کرد: برای تحقق شعار سال رونق واحدهای تولیدی استان مرکزی را به جد دنبال خواهیم کرد چرا که معتقد هستیم رفع موانع تولید اشتغال جوانان را به همراه خواهد داشت.
زمانی قمی اضافه کرد: در زمینه رونق تولید امسال باید تلاش بیشتری را داشته باشیم تا شاهد رونق تولید در همه واحدها و بخش های استان باشیم.

,
,

وی به مثبت بودن تراز تجاری استان در سال ۹۵ اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم این تراز مثبت تجاری استان در سال۹۶ هم تداوم داشته باشد.

,

استاندار مرکزی خاطرنشان کرد: در استان مرکزی سال گذشته ۷۱۴ میلیارد تومان تسهیلات در قالب رونق تولید به یک هزار و ۵۸ واحد تولیدی استان مرکزی پرداخت شده است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه