اخبار داغ

نماینده مردم شرق استان کرمان:

آسایش و معیشت مردم در سایه تولید و اشتغال /اقتصاد مقاومتی پایه ریزی برای مقاومت در برابر ابر شیاطین جهان است

آسایش و معیشت مردم در سایه تولید و اشتغال /اقتصاد مقاومتی پایه ریزی برای مقاومت در برابر ابر شیاطین جهان است
نماینده مردم شرق استان کرمان گفت: با همکاری مجلس، دولت و ملت ایران شعارها و تاکیدات مقام معظم رهبری تحقق پیدا خواهد کرد و اقتصاد مقاومتی که در واقع یک پایه ریزی است به معنای مقاومت در برابر همه سختی ها و همه شیطنت هایی که ابر شیاطین جهان دارند و امیدواریم که بتوانیم مقاومت کنیم و این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حبیب الله نیکزادی نماینده مردم شرق استان کرمان در گفتگو با خبرنگار آرمان کرمان ضمن عرض تبریک به مناسبت آغاز سال جدید در رابطه با شعار تبیین شده از سوی مقام معظم رهبری گفت: همانطور که از معنای این شعار مشخص است سال گذشته مقام معظم رهبری اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل را مطرح کردند که طبیعتا در سال گذشته مسئولین ما مقدمات کار را برای شعار امسال مقام معظم رهبری فراهم کردند که بحث تولید و اشتغال است و در واقع تکمیل کننده شعار سال قبل است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  آرمان کرمان,

نیکزادی در ادامه ابراز کرد: این بدان معناست که ما باید با برنامه ریزی از پیش تعیین شده و مقدماتی که از قبل فراهم کرده ایم قسمتی از آن شعار را که در واقع پیش زمینه شعار امسال است را عملیاتی کنیم .

,

نماینده مردم شرق استان کرمان تصریح کرد: دنباله این شعار آن است که در سال جاری اهمیت بیشتری به بحث تولید داخلی و اشتغال داده شود که همان بحث اقتصاد کلان مشهور است و در واقع اگر نتوانیم معیشت مردم را در سایه اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل قبلی و تولید واشتغال جدید فراهم کنیم مردم در سختی به سر خواهند برد.

,

وی در ادامه اظهار کرد: تقاصای همه مسئولین و مقام معظم رهبری این است که ما بتوانیم بهتر از گذشته رفاه را برای مردم محیا کنیم تا مردم در آسایش باشند زیرا حق آن ها بیش از این ها است که باید همه به این فکر باشند و  امیدواریم که دولت آینده ما بتواند دغدغه های مقام معظم رهبری و خواسته همه ملت ایران را فراهم کند.

,

نیکزادی در پایان خاطر نشان کرد: با همکاری مجلس، دولت و ملت ایران شعارها و تاکیدات مقام معظم رهبری تحقق پیدا خواهد کرد و اقتصاد مقاومتی که در واقع یک پایه ریزی است به معنای مقاومت در برابر همه سختی ها و همه شیطنت هایی که ابر شیاطین جهان دارند و امیدواریم که بتوانیم مقاومت کنیم و این انقلاب را به سر منزل مقصود برسانیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه