دبیر ستاد اجرایی خدمات سفر قزوین بیان کرد: در بازدیدهای صورت گرفته از مجتمعهای خدمات رفاهی و تاسیسات گردشگری تعداد 13مورد تذکر، 10 مورد اخطار کتبی و 2 مورد تعطیلی واحد به دلیل عدم رعایت قوانین صورت گرفته که پرونده آنها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.[
به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدعلی حضرتی مدیر کل میراث فرهنگی قزوین در گفتوگو با صبح قزوین اظهار کرد: به منظور بررسی و نظارت بر فعالیت تاسیسات گردشگری سطح استان جهت ارائه خدمات بهینه به مسافران و گردشگران نوروزی، از 25 اسفندماه تاکنون تعداد 65 بازدید مشترک نظارتی از این مراکز انجام و با متخلفان برخورد قانونی شد.
, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین,
وی گفت: به منظور نظارت بر کیفیت و کمیت نحوه ارائه خدمات، نرخ اغذیه، رعایت اصول بهداشتی و ارائه سرویس مطلوب و جلب رضایت گردشگران ورودی به استان، تاکنون مشترک نظارتی از تاسیسات گردشگری استان شامل مراکز اقامتی و پذیرایی، کلیه توقفگاهها، نمازخانهها، سرویسهای بهداشتی و عوارضیها توسط بازرسان و اعضای کمیته نظارت ستاد اجرایی خدمات سفر صورت گرفته و با واحدهای متخلف برخورد قانونی شد.
این مسئول در ادامه با اشاره به نقش تاثیرگذار مجتمعهای خدمات رفاهی و تاسیسات گردشگری در جذب گردشگران افزود: طی بازدیدهای به عمل آمده از این مراکز که توسط نمایندگان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، تعزیرات حکومتی، صنعت، معدن، تجارت، دامپزشکی و حمل و نقل انجام شده، تعداد 13مورد تذکر، 10 مورد اخطار کتبی و 2 مورد تعطیلی واحد به دلیل عدم رعایت قوانین صورت گرفته که پرونده آنها جهت رسیدگی به اداره تعزیرات حکومتی استان ارجاع شد.
وی تصریح کرد: فعالیت گشتهای نظارتی ستاد اجرایی خدمات سفر استان از 25 اسفند ماه 95 آغاز و تا پایان تعطیلات نوروز96 ادامه خواهد داشت که ضمن ارائه راهنمائیهای لازم به کارکنان و مدیران تاسیسات گردشگری سطح استان جهت رفع نواقص و معایب موجود، با متخلفان نیز برخورد قانونی میشود.
حضرتی در پایان ابراز امیدواری کرد: با نظارت مستمر و مشترک بر تاسیسات گردشگری بتوانیم ضمن پذیرایی مناسب، سفری خوب و خوش را برای میهمانان نوروزی فراهم کنیم.
انتهای پیام/
ارسال دیدگاه