اخبار داغ

مقصد سفر نوروزی مسئولان استان در تعطیلات عید/ مدیران قزوین چه نمره‌ای به عملکرد خود دادند

مقصد سفر نوروزی مسئولان استان در تعطیلات عید/ مدیران قزوین چه نمره‌ای به عملکرد خود دادند
صبح قزوین ضمن پرسش از ارزیابی مدیران استان درباره عملکرد دستگاه مربوطه آنها، مقصد سفر نوروزی مدیران را نیز در این گزارش جویا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از   صبح قزوین تعطیلات ایام نوروز فرصت خوبی است که مسئولین استان قزوین در یک سنجش دقیق نگاهی به کارنامه یک ساله خود داشته باشند و نقاط ضعف و قوت خود را رصد کرده و ارزیابی از عملکرد خود انجام دهند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,  صبح قزوین ,

 صبح قزوین در مصاحبه با تعدادی از مدیران استان، جویای ارزیابی عملکرد آنها از  مجموعه اقدامات سازمان مربوطه شده است همچنین سوال دوم ما از مسئولین استان مقصد سفرهای نوروزی آنها بود که در ادامه این گزارش می‌خوانید: 

فریدون همتی، استاندار قزوین: 
-در مورد ارزیابی مجموعه استانداری قزوین، در کل عملکرد مجموعه استانداری را مثبت ارزیابی می‌کنم، چون کار به صورت کیفی پیگیری و انجام می‌شود و این موضوع سقف بردار نیست؛ لذا نمی‌توان بدان نمره کمّی داد. 
-عمدتا در قزوین خواهم بود اما به خانواده هم سرخواهم زد. 

محمدرضا هادی‌پور، مدیرعامل کانون معلولین توانا قزوین: 
,
,  صبح قزوین,
,
, فریدون همتی، استاندار قزوین: , فریدون همتی، استاندار قزوین: ,
,
, , ,
,
,
, محمدرضا هادی‌پور، مدیرعامل کانون معلولین توانا قزوین: , محمدرضا هادی‌پور، مدیرعامل کانون معلولین توانا قزوین: ,
, , ,

-نمره‌ای که به مجموعه کانون نسبت به مجموعه و سازمان‌های مختلف می‌دهم بالای 18 است؛ چون کانون توانا با دست خالی و بدون حمایت‌های دولتی پیش می‌رود و کارنامه‌ی کاری‌اش به مراتب درخشان‌تر و پربارتر از بسیاری از دارندگان حمایت‌های دولتی است. اما در مقایسه با محرومیت‌های جامعه‌ معلولین و رسیدن خود مجموعه به اهداف و آرمان‌های بلند نمره کمی به مجموعه می‌دهم. 
-من عید به دلیل کلاس‌های درسی فوق برنامه پسرم در قزوین خواهم بود و به سفر نمی‌روم. 

سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین: 
,
,
,
,
, سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین: , سرهنگ پاسدار مهدی طاهرخانی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین: ,
, , ,
-درباره ارزیابی از عملکرد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان قزوین امیدوارم که با اقدامات و تلاش‌ها ادامه دهنده راه شهدا بوده و رضایت‌مندی مقام معظم رهبری و شهدا را داشته باشیم. 
-در ایام نوروز برنامه ریزی برای حضور بین کاروان‌های راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب در کنار مشتاقان و علاقه‌مندان به ارزش‌ها و شهدا خواهم بود. 

احمد هجران‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین: 
,
,
,
, احمد هجران‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین: , احمد هجران‌فر، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان قزوین: ,
, , ,
-درباره ارزیابی از عملکرد باید بگویم پرسنل و مدیران شرکت آبفای استان یکی از دستگاه‌های برتر استان هستند و نمره عملکرد آنان 17 است. 
-احتمالا برای ایام نوروز در قزوین هستم.

سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل اداره برق قزوین: 
-در ایام نوروز در قزوین حضور دارم و ارزیابی من از عملکرد مجموعه اداره برق قزوین خوب است و به آن نمره 19 می‌دهم. 

فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین: 
,
,
,
, سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل اداره برق قزوین: , سعید بهادیوند چگینی، مدیرعامل اداره برق قزوین: ,
,
, , ,
,
, فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین: , فرج الله فصیحی رامندی، رئیس شورای شهر قزوین: ,
, , ,
-درباره عملکرد مجموعه شهرداری و شورای شهر قزوین باید بگویم مردم باید درباره عملکرد مدیران شهری نظر بدهند و نمره خود را بگویند. اما با توجه به وضعیت بودجه‌ای کل کشور و همچنین استان قزوین که با کمبود اعتبارات در حوزه‌های مختلف روبرو است؛ اما مدیریت شهری قزوین توانسته‌اند بسیاری از پروژه‌های نیمه کاره را به سرانجام برساند و حتی پروژه‌های جدیدی نیز تعریف کند و در این راستان نمره عملکرد این مجموعه را خوب ارزیابی می‌کنم. 
-در هفته ابتدایی عید در کربلای معلی هستم و نائب‌الزیاره هم دوستان خواهم بود. 

محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین: 
,
,
,
, محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین: , محمدعلی حضرتی، مدیرکل میراث فرهنگی استان قزوین: ,
, , ,
-من نباید به مجموعه خودم نمره بدهم؛ من به اندازه وسع خودم تلاش خود را انجام دادم البته آنچه که مدنظرم بود عملیاتی نشده است؛ اما هیچ کوتاهی در این حوزه مدیریتی نداشتم. میانگین خواب من در 24 ساعت 3 ساعت است و سعی ام ارائه بهترین عملکرد در این حوزه است که امیدوارم مورد رضایت همشهریان قزوینی قرار بگیرد. 
-در ایام عید در استان قزوین حضور دارم و با همکاری دوستان در مجموعه میراث فرهنگی و گردشگری میزبان همشهریان و مسافران نوروزی هستیم. 

سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین: 
,
,
,
, سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین: , سردار محمودی، فرمانده انتظامی استان قزوین:,
, , ,
-مردم باید در حوزه عملکرد پلیس و امنیت ایجاد شده در شهر نظر بدهند؛ زیرا تمام تلاش ما کسب رضایت همشهریان در حوزه‌های مختلف امنیتی و اجتماعی بود. 
-در ایام عید نوروز هفته اول در استان قزوین حضور دارم و هفته دوم را برای دیدار از مناطق راهیان نور به جنوب سفر خواهم کرد. 

اسماعیل بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین: 
,
,
,
, اسماعیل بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین: , اسماعیل بوشهری، مدیرعامل شرکت گاز قزوین:,
, , ,
-من نباید به مجموعه خودم نمره بدهم مردم باید در این حوزه نظر بدهند؛ البته از عملکرد مجموعه کاری اداره گاز استان رضایت دارم و امیدوارم برای سال جدید جهش خوبی در این حوزه داشته باشیم. 
-شاید چند روزی در ایام عید به وطن خودم بوشهر سفر کنم. 

حمید ره‌انجام، رئیس هلال احمر استان قزوین: 
,
,
,
, حمید ره‌انجام، رئیس هلال احمر استان قزوین: , حمید ره‌انجام، رئیس هلال احمر استان قزوین: ,
, , ,
-مردم عزیز استان قزوین باید عملکرد مجموعه هلال احمر را مورد ارزیابی قرار دهند و نمره بدهند و ما سعی می‌کنیم در این حوزه وارد نشویم؛ اما تمام تلاش تیم هلال احمر استان در راستی کسب رضایتمندی مردم بوده است و امیدواریم در این زمینه نمره قابل قبولی از هم استانی‌های خود بگیریم. 
-در ایام نوروز با حضور تیم‌های امداد و نجات و همکاران خود در هلال احمر استان به صورت آماده باش برای خدمت به همشهریان و مسافران در استان حضور داریم. 

حمیدرضا الهبداشتی، رئیس بسیج سازندگی استان قزوین: 
, -مردم عزیز استان قزوین باید عملکرد مجموعه هلال احمر را مورد ارزیابی قرار دهند و نمره بدهند و ما سعی می‌کنیم در این حوزه وارد نشویم؛ اما تمام تلاش تیم هلال احمر استان در راستی کسب رضایتمندی مردم بوده است و ,
,
,
, حمیدرضا الهبداشتی، رئیس بسیج سازندگی استان قزوین: , حمیدرضا الهبداشتی، رئیس بسیج سازندگی استان قزوین: ,
, , ,

-مردم عزیز استان باید به عملکرد ما نمره بدهند تلاش تیم بسیج سازندگی این بود که سرباز لایقی برای رهبر خود باشیم؛ اما باتوجه به دغدغه‌های عظیم رهبر معظم انقلاب هنوز خوب عمل نکرده‌ایم. بسیج آخرین سنگر است بنابراین باید عملکرد ما در حد بسیار عالی باشد تا دغدغه‌های رهبری به طور کامل عملیاتی شود. 
-در ایام نوروز علاوه بر دیداری که با خانواده دارم، هماهنگی کردیم که همراه استاندار قزوین و مدیران و برخی معاونان و فرماندارن برخی از نواحی استان برای بازدید از اردوهای جهادی به مناطقی از طارم و الموت می‌رویم و عرض خداقوتی هم به دوستان جهادگر خواهیم داشت. 

ابوالفضل معصومی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین: 
,
,
,
,
, ابوالفضل معصومی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین: , ابوالفضل معصومی‌فر، مدیرکل صدا و سیمای مرکز قزوین:,
, , ,
-نمره را باید مردم دهند و ما مجاز نیستیم به خودمان نمره دهیم اما در کل از مجموعه تلاش همکاران در صدا و سیما راضی هستم. 
البته در مقایسه با سنوات گذشته، مشاهده می کنیم که تلاش بسیار خوبی توسط همکاران در حوزه صدا و سیما و خبر انجام گرفته است اما همچنان به تلاش انجام شده، قانع نیستیم و امیدواریم بتوانیم در سال آینده با انرژی مضاعف راهمان را ادامه دهیم. 
-من بیشتر ایام نوروز در قزوین خواهم بود و شاید چند روزی با خانواده به مسافرت برویم. 

محمدحسین برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین: 
,
,
,
,
, محمدحسین برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین: , محمدحسین برادران، مدیرکل انتقال خون استان قزوین: ,
, , ,
-با توجه به اینکه در ارزیابی‌های ماهانه و فصلی در اکثر شاخص‌های مختلف ستاد، جزو سه استان برتر بودیم به طوریکه از لحاظ اعتباری، قزوین به مرجعی برای سایر استان‌ها در زمینه آموزش، بازدید و ارائه تجربیات تبدیل شده است، اگر نمره‌ای کمتر از 20 دهم، ظلم کرده‌ام. 
- من مشهدی هستم و طبیعتا برای ایام عید به این شهر خواهم رفت. 

سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین: 
,
,
,
, سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین: , سعید وزیری‌نژاد، مدیرعامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین: ,
, , ,
-هرسال نظرسنجی از مردم و شهروندان عزیز انجام می‌دهیم و آنها به ما رتبه می دهند که خوشبختانه عملکرد ما در سال‌های گذشته از دید مردم مثبت بوده است به طوریکه سال 94 مردم حدود 92 درصد از عملکرد مجموعه سازمان در حوزه‌های مختلف دینی، مذهبی، هنری، ورزشی همچنین برنامه‌های مناسبتی اعلام رضایت کرده بودند. 
امیدواریم امسال نیز بتوانیم این میزان از رضایت مردم را حفظ کرده و در صورت توان آن را ارتقاء دهیم.
خوشبختانه سال 95 نیز توانستیم در برخی حوزه‌ها، رتبه‌های ملی را کسب کنیم به طور مثال در حوزه نماز، رتبه چهارم کشوری و یک استانی را به دست آوردیم و در حوزه عفاف و حجاب، دستگاه برتر استان شدیم از سوی دیگر در حوزه مسائل شادی و نشاط اجتماعی و بزرگترین سرمایه گذار بخش گردشگری، شهرداری قزوین است که امیدواریم با رفع نقاط ضعف، بیش از پیش موجب رضایت مردم استان فراهم کرده و با مشارکت عموم جامعه، شهر تاریخی قزوین را به جایگاه پرافتخار گذشته‌اش برسانیم. 
-در قزوین خواهم بود. 

حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:
,
,
,
,
,
, حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:, حجت الاسلام غلامرضا عادل، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان:,
, , ,
-طبیعتا ما همه تلاش خود را کرده‌ایم تا آنچه در توانمان است، انجام دهیم اما نمره را مردم و دیگران باید به ما بدهند و امیدواریم که مجموعه خدمات انجام شده، موجب رضایت خدا باشد. 
-به احتمال بسیار زیاد، تحویل سال برای دیدن مادرم به شهر اصفهان رفته و مابقی ایام را نیز در قزوین خواهم بود. 

عسگرعلی جوانبخت، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:
,
,
,
, عسگرعلی جوانبخت، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:, عسگرعلی جوانبخت، مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان:,
, , ,
-به مجموع عملکرد مجموعه‌ام در سال 95 باتوجه به اعتبارات کم، نمره 20می‌دهم چراکه کلیه همکاران تلاش و همت فراوانی در نظارت، طراحی و کیفیت احداث ساختمان‌ها داشتند ضمن اینکه امسال با مشارکت بالای خیرین، 90درصد از تعهدات آنها تحقق پیدا کرده است.
-چند روزی در ایام تعطیلات رسمی به شهر انزلی خواهم رفت اما بیشتر روزها را در قزوین خواهم بود. 

اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل ارشاد استان:
,
,
,
, اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل ارشاد استان:, اکبر اسکندری نژاد، مدیرکل ارشاد استان:,
, , ,
-بنده یکسال است که مدیریت این اداره را بر عهده دارم و به نسبت تجربه کم یکساله‌ام، نمره قابل قبولی به مجموعه فعالیت خود و همکارانم می‌دهم. 
-متاسفانه در روزهای پایانی سال جاری، مادرم فوت کردند از این رو برنامه خاصی برای ایام عید ندارم و بعید می‌دانم که به جایی برویم. 

علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین:
,
,
,
, علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین:, علی هوشمند، رئیس حوزه هنری استان قزوین:,
, , ,
-عملکرد یک دستگاه اجرایی را قائدتا باید ذینفعان و ناظران ارزیابی کنند. 
در ارزیابی‌ها باید معیاری داشته و میزان انطباق یا انحراف از معیارها را به عنوان صحت عملکرد در نظر بگیریم لذا باتوجه به اینکه 97 درصد اهداف عملیاتی ما مطابق برنامه‌های مصوب محقق و ماموریت‌ها به انجام رسیده یعنی تیم عملیاتی کارش را خوب انجام داده است. 
البته دستگاه‌های بالادستی اعم از ستادی و دستگاه‌های ارشد استان و مهمتر از همه افکار عمومی و مخاطبان ما که از جنس هنرمندان، فرهیختگان و اصحاب فضل و قلم هستند باید به ما نمره دهند و معتقدم اگر آنها به ما نمره مثبت دهند کارمان را خیلی درست انجام داده‌ایم.
-همه جای ایران سرای من است و در خاک ایران اسلامی گشت و گذاری خواهیم داشت.

رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین: 
,
,
,
,
,
, رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین: , رویا اسماعیلی، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان قزوین: ,
, , ,
-اقدامات مناسبی در کتابخانه‌ها شکل گرفته که حاصل تلاش تک تک همکاران در مجموعه ستاد، اداره کل و همچنین کتابداران متخصص و متعهد کتابخانه‌ها است که عملکرد بسیار خوبی داشتند در بحث ستاد اقامه نماز نیز ما توانستیم عملکرد قابل توجهی داشته باشیم که همه این‌ها در نتیجه تلاش مضاعف همکاران تحقق یافته است. 
,

انتهای پیام/
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه